Elwood, ved du om Nintendo DS (og DS Lite) er noget værd - og om der er noget med skal være obs på? Jeg kan se, at de er wireless (802.11), så jeg forestiller mig, at man kan lave nogle fede ting med dem.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Jeg har selv kastet penge efter en PS2 for et par uger siden. Jeg har haft en før, men solgte den efter et stykke tid, da jeg ikke spillede ret meget singleplayer på den.. det har dog ændret sig nu og spillene er jo også nede i et ret godt niveau, så man virkelig har meget godt at vælge imellem til en rigtig god pris.
Selvom Xbox er endnu billigere for tiden, så er PS2 slimline altså noget pænere at have stående og langt mere praktisk, da den ikke fylder ret meget. :)
Ds lite er satme en lækker lille sag, det er ikke grafikken man skal købe den for, men mere de gode spil, og de opfindsomme spil.
Mario Karts Ds er hel igennem fantastisk, og det Nye Super mario Brothers er et godt gammeldags mario 2d scroller, med en del fornyelse, simpelthen et af mine ynglings ds spil for tiden.
Med hensyn til det wireless jeg har ikke lige prøvet at lege med det endnu, da jeg først her for nyligt fik min ruter til at virke, men jeg ved dog at Ds kun kan køre på WEP kryptering, hvorimod psp kan køre med WPA, når man opdatere den, så det er et lidt uheldigt træk fra nintendos side af synes jeg.
Altså jeg er fuldt ud tilfreds med min ds og Ds lite (for satan den er lækker at se på!)
Så hvis man er til nintendo spil, så er den et klart must hehe.
Spiller mest Tekken dark resurection på min psp, men det er min ds lite der kommer mest frem for tiden, altså når jeg ikke lige har travl med at lemlæste zombier på min xbox360 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#254 altså, ohh den er svær men... ok Ds lite er hvid ligesom en ipod, damm den er nice, den fylder mindrer + skærmen er meget mere bright og det gør virkelig en forskel.
Så hvis jeg stod og sku købe en ds idag, så sku det klart være Ds lite'en.
Ulemper: * At HD-DVD drevet er eksternt og at man "kun" kan bruge compontent kabel til den del * Ingen Tekken (!) * Støj (ifølge hvad jeg har læst mig til)
Fordele: * Flere eksklusive spil (Gears of War, Mass Effect, næste Splinter Cell etc.) end de andre konsoller. Næsten alle de (for mig) store titler (Assassin's Creed etc.) kommer til 360. * Xbox Live og Marketplace, der pt. ser ud til at blive den bedstfungerende online-tjeneste (men det vil selvfølgelig komme an på en prøve) * Tilgængelig nu :) - hvilket dog også giver den fordel, at udviklerne har haft et år mere til at lære maskinen at kende, hvilket alt andet lige vil give pænere (ikke nødvendigvis sjovere) spil. * Prisen
#251 filmz-lbw 19 år siden
Elwood, ved du om Nintendo DS (og DS Lite) er noget værd - og om der er noget med skal være obs på? Jeg kan se, at de er wireless (802.11), så jeg forestiller mig, at man kan lave nogle fede ting med dem.
#252 filmz-Kadann 19 år siden
Godt spørgsmål. Jeg har også selv stået og kigget på dem engang imellem og har lige set at man kan få Opera til DS, hvilket jo kunne være interessant:
http://newz.dk/forum/item/67371/#first
Jeg har selv kastet penge efter en PS2 for et par uger siden. Jeg har haft en før, men solgte den efter et stykke tid, da jeg ikke spillede ret meget singleplayer på den.. det har dog ændret sig nu og spillene er jo også nede i et ret godt niveau, så man virkelig har meget godt at vælge imellem til en rigtig god pris.
Selvom Xbox er endnu billigere for tiden, så er PS2 slimline altså noget pænere at have stående og langt mere praktisk, da den ikke fylder ret meget. :)
#253 elwood 19 år siden
Ds lite er satme en lækker lille sag, det er ikke grafikken man skal købe den for, men mere de gode spil, og de opfindsomme spil.
Mario Karts Ds er hel igennem fantastisk, og det Nye Super mario Brothers er et godt gammeldags mario 2d scroller, med en del fornyelse, simpelthen et af mine ynglings ds spil for tiden.
Med hensyn til det wireless jeg har ikke lige prøvet at lege med det endnu, da jeg først her for nyligt fik min ruter til at virke, men jeg ved dog at Ds kun kan køre på WEP kryptering, hvorimod psp kan køre med WPA, når man opdatere den, så det er et lidt uheldigt træk fra nintendos side af synes jeg.
Altså jeg er fuldt ud tilfreds med min ds og Ds lite (for satan den er lækker at se på!)
Så hvis man er til nintendo spil, så er den et klart must hehe.
Spiller mest Tekken dark resurection på min psp, men det er min ds lite der kommer mest frem for tiden, altså når jeg ikke lige har travl med at lemlæste zombier på min xbox360 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#254 filmz-lbw 19 år siden
Elgiganten har den alm. DS til kr. 999,-. Er det er godt tilbud, eller skal jeg mon kaste pengene efter Lite-udgaven?
#255 elwood 19 år siden
Så hvis jeg stod og sku købe en ds idag, så sku det klart være Ds lite'en.
ign er også enig med mig
mener kun ds lite koster omkring de 12-1300 kr.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#256 filmz-lbw 19 år siden
Det er lite versionen der koster kr. 999,- så den ryger i kurven.
#257 Captain Vallo 19 år siden
Female Cenobite har sat en 360'er til salg andetsteds på filmz.
Jeg mangler et par argumenter for og imod at købe den ...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#258 filmz-lbw 19 år siden
#259 filmz-Kadann 19 år siden
Ikke at jeg har en selv, eller nogensinde vil eje en Xbox 360.. men jeg kan da give et par forslag, ud fra hvad jeg kender til den.
Fordele:
* Dead Rising (!)
* Mulighed for HD-DVD afspilning ved købe af eksternt drev
* Kan bruges som mediecenter
* http://www.360-hq.com/article-1126-thread-1-0.html
Ulemper:
* At HD-DVD drevet er eksternt og at man "kun" kan bruge compontent kabel til den del
* Ingen Tekken (!)
* Støj (ifølge hvad jeg har læst mig til)
#260 myggen 19 år siden
Fordele:
* Flere eksklusive spil (Gears of War, Mass Effect, næste Splinter Cell etc.) end de andre konsoller. Næsten alle de (for mig) store titler (Assassin's Creed etc.) kommer til 360.
* Xbox Live og Marketplace, der pt. ser ud til at blive den bedstfungerende online-tjeneste (men det vil selvfølgelig komme an på en prøve)
* Tilgængelig nu :) - hvilket dog også giver den fordel, at udviklerne har haft et år mere til at lære maskinen at kende, hvilket alt andet lige vil give pænere (ikke nødvendigvis sjovere) spil.
* Prisen
Ulemper:
* Jep, mange af dem støjer...