#51 hehe kommer hel an på hvem du spørger, men ja generelt set er det den mest ventede, men jeg selv personlig glæder mig mest til at få fingrene i min Wii.
PS3'en kommer på en stærk andenplads med dens fantastiske titler Assains Creed oh manner og Hideo Kojima's MGS4.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 Jo, og til xbox360, (men den konsol skal ik inde for min dør) det er blevet sagt fra ubisoft af, men der går nok lige et års tid eller noget efter Konsol udgaven, skal man regne med.
Men det spil kommer til at kræve det vilde dømt ud fra screenshots'ne, så jeg tror mere jeg vil satse på at købe det til min PS3 til den tid, i forhold til at sku opgradere min pc igen (næste gang den skal opgraderes bliver når Dx10 kortene kommer frem)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 elwood, jeg stoler på, at du holder mig (os) orienteret om Wii release date / preorder i Danmark. ;o)
Ang. ps3 synes jeg at der er så meget hype og mange rygter, så jeg venter og se, hvad Sony ender med at levere... men jeg vil da ikke udelukke, at jeg må anskaffe begge. :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#55 det kan du være hel rolig for, med med hensyn til preorder mener jeg du faktisk allerede nu kan preorder den, det eneste de gør er jo bare at skrive dig op til en af de første Ebgames menerjeg bla. køre den strategi, det er det samme som med PS3, som du kna preordre allerede.
Wii's forløbige relase siger 2. October men intet er bekræftet endnu, Wii bliver forhåbentlig kloger den 14 September 8-)
#51 DarkLight 19 år siden
#52 elwood 19 år siden
PS3'en kommer på en stærk andenplads med dens fantastiske titler Assains Creed oh manner og Hideo Kojima's MGS4.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 McPeter 19 år siden
#54 elwood 19 år siden
Men det spil kommer til at kræve det vilde dømt ud fra screenshots'ne, så jeg tror mere jeg vil satse på at købe det til min PS3 til den tid, i forhold til at sku opgradere min pc igen (næste gang den skal opgraderes bliver når Dx10 kortene kommer frem)
#55 filmz-lbw 19 år siden
Ang. ps3 synes jeg at der er så meget hype og mange rygter, så jeg venter og se, hvad Sony ender med at levere... men jeg vil da ikke udelukke, at jeg må anskaffe begge. :D
#56 elwood 19 år siden
Wii's forløbige relase siger 2. October men intet er bekræftet endnu, Wii bliver forhåbentlig kloger den 14 September 8-)
#57 elwood 19 år siden
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
Battlefield 2142
Company of Heroes
Sid Meier's Railroads!
Og her har vi så Wii
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Super MArio Galxy
Excite Truck
Rayman Raving Rabbids
Red Steel
og sidst PS3
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Assassin's Creed
Dette var dog kun et lille udpluk 8-)
2006/2007 bliver et fantastisk spilår !
#58 filmz-lbw 19 år siden
#59 dyg 19 år siden
#60 DarkLight 19 år siden
Forøvrigt har Playstadium lige bragt nyheden om at et HDMI kabel ikke er inkluderet i PS3 pakken.