Der er kun en rigtig konsol, og den hedder Nintendo Entertainment System (NES). Den var den bedste på sin tid, og er det stadigt i dag!! :P Bare se spil som Super Mario Bros 3, Paperboy, Tale Spin, Turtles, Duckhunt, Uforia og Ducktales. De er uovertrufne!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#33 - så skal du glæde dig til Nintendo's nye Wii - der er nemlig en Virtual Console der indeholder spil tilbage fra den originale 8-bit Nintendo, Super Nintendo, N64 og SEGA Mega Drive. Se her: http://video.google.com/videoplay?docid=2750261815...
Og der kommer også en ny version af Duckhunt har de sagt...
Jeg overvejer at købe min første konsol - nemlig en Wii. Den ser simpelthen så sjov ud. Har en lille PSX, men den vandt jeg i en konkurrence. :-)
Jeg har en XBOX nu og har efter "grundige" overvejelser også besluttet mig for en WII. XBOX'ens spil minder meget om PC'ens og jeg må indrømme, at jeg savner lidt de mere "barnlige" spil. ;o)
Hvis jeg vil spille strategi, FPS eller lign. sætter jeg mig alligevel ved PC'en.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#31 elwood 19 år siden
Men for satan jeg glæder mig til MGS4!
Og Splinter Cell Double Agent til min pc.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 DarkLight 19 år siden
#31, nej. Kun dem til Playstation :) SÅ fanatisk er jeg heller ikke. Og de gamle suck jo...
Og så blev Guitar Hero købt. Damn me!
#33 filmz-Munk 19 år siden
Bare se spil som Super Mario Bros 3, Paperboy, Tale Spin, Turtles, Duckhunt, Uforia og Ducktales. De er uovertrufne!
- Steve Carell
#34 McPeter 19 år siden
http://video.google.com/videoplay?docid=2750261815...
Og der kommer også en ny version af Duckhunt har de sagt...
Jeg overvejer at købe min første konsol - nemlig en Wii. Den ser simpelthen så sjov ud. Har en lille PSX, men den vandt jeg i en konkurrence. :-)
#35 filmz-lbw 19 år siden
Hvis jeg vil spille strategi, FPS eller lign. sætter jeg mig alligevel ved PC'en.
#36 elwood 19 år siden
Men virtual console ohh det glæder jeg mig også til, jeg har nogle links til videoer med det liggene, skal lige se om jeg kan grave dem frem.
Edit: her var [url=
#37 McPeter 19 år siden
#38 elwood 19 år siden
Med hensyn til Duckhunt, har jeg kun et spørgsmål, som jeg er sikker på andre også vil stille, kan man skyde Hunden ?
ellers er det intet ved hehe.
#39 filmz-Munk 19 år siden
Nej, selvom vi er mange der ikke er vilde med dens hånlige grin!!!
- Steve Carell
#40 elwood 19 år siden
eller også bare kunne slå den med Wii-moten
8-)