Jeg har allerede forudbestilt min PS3. Selvom Blu-Ray formatet flopper, vil der være usandsynlig mange lækre spil på PS3'eren som jeg ikke vil gå glip af. Gran Turismo HD, Metal Gear Solid 4, GTA 4, Resident Evil 5 og mange flere. Og hvis spillene også stinker så kan jeg bruge den til at spille mine gamle PS2-spil, for min PS2 synger i øjeblikket på sidste vers.
Min ps2 er mit bedste køb nogensinde. Og jeg skal også helt klart have en 3'er når den engang bliver sat lidt ned. Dog er jeg en smule bekymret over det med blu-ray. Indtil videre synes jeg også at Wii ser ret fin ud - men; Playstation All The Way.
#44 GT HD er jeg lidt skuffet over, det virker lidt som en "billig" sluppen udgave af Grand tourismo, jeg mener udfra et grafisk synspunkt, viser det ikke ps3'ens kræfter, udover at det self køre i HD.
Men MGS4 jeg kan slet ikke få armene ned over hvor meget jeg glæder mig til det, og Assasins Creed.
Eller hva med Katamari Damacy Next Gen version hehe, det ku være mægtigt, men det sker næppe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 DarkLight 19 år siden
Donkey Konga 1+2
Jungle Beat
Project Zero
Resident Evil 4
#42 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 DarkLight 19 år siden
#44 pulse83 19 år siden
#45 jesperhp 19 år siden
Indtil videre synes jeg også at Wii ser ret fin ud - men; Playstation All The Way.
#46 jesperhp 19 år siden
#47 elwood 19 år siden
Men MGS4 jeg kan slet ikke få armene ned over hvor meget jeg glæder mig til det, og Assasins Creed.
Eller hva med Katamari Damacy Next Gen version hehe, det ku være mægtigt, men det sker næppe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#48 dolphinfriendly 19 år siden
Derfor hvis andre kunne finde på at gå lidt i barndommen:
En god SID (C64 lyd format) player: http://www.gsldata.se/c64/spw/
Samtlige SIDs overhovedet: http://www.hvsc.c64.org/
Lige nu står den på "Master Of Magic" af Ron Hubbard, fremragende track! :)
#49 filmz-lbw 19 år siden
- Wii
- XBOX 360
- PC
#50 filmz-lbw 19 år siden
Wii release date countdown