For at være ærlig, så lyder det ikke af noget særligt. Det kommer da slet ikke op i nærheden af skandalerne i Italien og Tyskland. Det lader til, der kun bliver talt om et par samtaler omkring spillersalg, foretaget på ulovlige, tumpede tidspunkter mellem halv-ligegyldige klubber. Ikke ligefrem det samme som dommerbestikkelse blandt Europas bedste klubber :-) Men altså, hvis det hjælper til at få smidt visse klubber ud af PL, så er det da fint nok ;-)
#3, hehe, right on, brother! :-) Det er en af de gode ting ved Abramovich: Chelsea ville aldrig blive involveret i den slags, fordi der er ingen grund til at lægge penge under bordet eller lave skumle aftaler, når de har ham ;-) Og ja, det bliver spændende! Godt at de dermed ikke møder hinanden i 1/8-dels finalen. En Chelsea-Barcelona finale er ikke helt urealistisk.
#5 Nu kan det godt være, at jeg er helt ved siden af, men blev der ikke bevist uregelmæssige møder mellem Mourinho (eller andre fra Chelsea?) og Cole fra Arsenal?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja, og den sag var ikke engang blevet taget op overhovedet, havde det ikke været fordi netop Chelsea var den involverede part. Derudover er den "ulovlige" aftale også blevet konverteret til en "lovlig" for nylig. Og så taler vi ikke engang et møde, hvor en aftale blev underskrevet eller penge blev udleveret, men en almindelig samtale.
#1 filmz-jonasgr 19 år siden
I morgen viser BBC programmet "Panorama" som viser at der har været fusk med en række spillerhandler.
Ekstra Bladet
News Of the World
'Cause I'm evil"
#2 The Insider 19 år siden
#3 Martindan 19 år siden
Glæder mig til at få revanche mod Barca i år.....
#4 HonoDelLoce 19 år siden
Efter hvad jeg har læst drejer det sig nu også om penge under bordet i diverse situationer til agenter, managere, bestyrelsesmedlemmer des lige..
Siger ikke, at sagen er så slem som korruptionsskandalen i Italien, men synes alligevel, at den er værd at bide mærke i..
#5 The Insider 19 år siden
#6 HonoDelLoce 19 år siden
#7 Martindan 19 år siden
jo der var men den sag blev også behandlet. kun møder, ingen penge involveret.
#8 HonoDelLoce 19 år siden
Møderne var stadig ulovlige..
#9 Martindan 19 år siden
#10 The Insider 19 år siden