Gravatar

#21 Highland Park 15 år siden

Tommy Kristensen (19) skrev:
Havde helt overset dit indlæg i #10. Det var ikke postet da jeg begyndt at skrive mit indlæg i #11.

Ditto - jeg har faktisk ikke set det før nu!

Der er heller ikke noget i denne tråd, der ændrer på mine holdninger. I øvrigt ville et gruppeinterview ligeledes medføre debat. Men jeg respekterer gerne Patriarchs ønske.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#22 davenport 15 år siden

Jeg deltog gerne, men jeg er imod fair trade. Uden slaver så når vi ingen vegne, og det er vigtigt for vores økonomi, at vi kan få negerne til at arbejde for få penge, så vi selv kan svælge os i vestens goder...

;)

(Aner ikke hvad det er, andet end at jeg formoder noget med ikke at udnytte den 3. verden)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 Highland Park 15 år siden

#22: Jeg har nu ellers indtryk af, at du er din hustrus slave. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Patriarch 15 år siden

Igen, jeg peger ingen fingrer - det er min egen fejl at jeg ikke understreger at alt debat frabedes. Jeg havde ikke, men burde have, forudset det.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#25 davenport 15 år siden

!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 Tommy Kristensen 15 år siden

#20: Okay, jeg tænkte nok, at det var årsagen. Set udfra den akademiske vinkel, så er det måske rigtigt nok, men set udfra en anden akademisk, så har du med overskrifter som den denne tråd har sigtet mod en bestemt målgruppe, og ønsket om at droppe tråden, jo selv valgt dine "kilder". Ved at sortere i kilder, så kan undersøgelsen da ikke længere være neutral - eller misforstår jeg noget - det er måske slet ikke meningen med de interviews?

Det eneste "rigtige" er da at hive tilfældige til siden i en gågade? Så har du ikke valgt, og folk har ikke haft tid til at sætte sig ind i sagerne. Laver du en aftale med nogen her - så vil der da være en hvis sandsynlighed for at folk vil googler/wiki'er eller lign - for ikke at virke "dumme" til et interview der først kommer senere. Folk vil måske snakke med venner, kærester, familie, bekendte og sige: "Jeg skal forresten interviewes omkring Fairtrade" - og så har du samme problematik som her.

Som en sidehistorie, så var jeg for nylig til et foredrag med folkene bag Fairtrade og Thure Lindhardt - og de første ord der blev ytret var noget ala: "Velkommen, vi gider ikke at snakke om te"... :)

Skriv ny kommentar: