Gravatar

#11 filmz-herskegut 19 år siden

Creative er så herligt, at når du sætter den til, så kommer der bare et ekstra drev i windows, herefter kaster du bare musik/filer over.. det er jo 1000 gange nemmere end at skulle bruge Djævlens værktøj (læs: iTunes)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#12 NOWhere 19 år siden

Hvordan kan det blive nemmer, når programmet overfører musikken automatisk?? Iøvrigt er der masser plads på min iPod, så jeg endnu ikke har været nødt til at slette noget, for at få plads til noget andet.
Derudover er der jo et fantastisk system mht spillelister af forskellig art, så man nemt kan finde rundt i sit skidt, hvilket hverken winamp eller mediaplayer kan overfører til din mp3afspiller
Gravatar

#13 läkerol 19 år siden

ja.. køb en Ipod.. Er selv ved at spare op til en.. Man skal bare have en Ipod...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#14 DarkLight 19 år siden

Enig med Scherlund omkring Shuffle. Uenig med iTunes. Det mest geniale stykke værktøj siden Total Commander.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 filmz-sanjo 19 år siden

Jeg synes bestemt ikke at du skal tage en iPod. Ringe software ikke mulighed for at bruge andet software end Itunes. Ingen radio, plus at den koster alt for meget.

Jeg solgte min iPod 4g (20gb) og købte en sony mp3 afspiller, E-507. Den har dog kun 1gb, men det er rimeligt for mig. Den har radio og en hel masse andre features. Så er lyden en del bedre på den, end den var på Ipods.

Og ja, jeg har testet med gode høretelefoner, Gardo, Shure ec3 (som forresten ikke anbefalsesværdige!) Sennheiser.

Alene på grund af softwaren ville jeg ikke købe iPoden.

Kan tage billeder af Sony' mp3 afspilleren, hvis det har interrese.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#16 filmz-Kadann 19 år siden

Jeg er også en iPod-mand, jeg har haft to stk. og har været ganske tilfreds med begge to.

iTunes er jeg også ganske tilfreds med, glimrende musikafspiller selvom den er lidt tung.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#17 dyg 19 år siden

Jeg er nu heller ikke ipod-mand, så jeg vil nok anbefale en af de to følgende:

Sony NWE505
Philips SA178/02
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 Kalle Ferm 19 år siden

Jeg har en Ipod som jeg også er ganske tilfreds med.
Batteritiden er dog ikke noget at råbe hurra for, og musikkvaliteten er heller ikke helt i top, da den til tider har lidt problemer med bassen, der ikke ret præcis. Nick Cave fx, er den ikke så glad for at spille.

Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#19 filmz-sanjo 19 år siden

£17
Fordelen ved sony'en er klart dens batteri tid. Når min er tom, og jeg skal skynde mig afsted. Sætter jeg den til at oplade i 3min, og den halv opladt.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#20 DarkLight 19 år siden

Det lyder meget usandsynlig, bare fordi batteriindikatoreren viser det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: