Jeg synes personligt at Creative's muvu er goe, jeg har boycottet alt hvad der hedder iPod, det er ikke bedre end andet på markedet, og det lever kun på navnet.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
iPod er det eneste rigtige valg af mp3afspiller, som er super brugervenlig, i lækker indpakning. Der findes heller intet bedre afspillersoftware til din computer end iTunes, som jo følges ad med iPod. Yes, iPod er ikke en af de billigste, men man får sindssygt meget for pengene.
Jeg er nu meget glad for min Ipod shuffle. Dejlig lille afspiller man næsten glemmer man har med, når man ikke lige har musik i ørerne :) Det kan dog være lidt irriterende at der ikke er et display til at finde lige den sang man gerne vil høre.
Angående Itunes. Det er godt nok det værste stykke software jeg endnu har haft ærgrelsen over at have brugt. Efter 5-10 minutter var jeg klar til at støtte enhver terror virksomhed. Bare det ville ramme dem der har lavet dette stykke software. Heldigvis fandt jeg et lille plug-in til winamp som kunne overfører musik til den lille hvide djævel :)
Havde på et tidspunkt en Creative Zen. Stor og klodset er umiddelbart det jeg først kommer til at tænke på. Samtidig fandt jeg det helt unødvendigt at have hele musiksamlingen med. Solgte den igen efter en lille måned. Vil meget heller have en lille enhed, som man altid kan have med. Det er især dejligt om sommeren når beklædningen om sommeren normalt består af et par bukser og en T-shirt eller lignende.
Men som NayZe siger, kom med et budget og hvad du skal bruge den til. Så er det lidt nemmere at give råd.
Hvad forskellen er skan jeg ikke lige umiddelbart sige. Men tjek evt. Creatives side.
Jeg ved ikke om det er sådan stadig, men med min gamle Zen (HD baseret) skulle man bruge et program fra Creative for at lægge musik ind. Igen fandt jeg det ikke særligt godt og var ude og finde et andet program. Mener at jeg gav $20 for det. Men det var så næsten helt perfekt.
#1 Bohemian 19 år siden
Hvilke har i ?
Jeg kunne godt tænke mig en på 1Gb..meeen de er vidst lidt pebrede. he he ; )
#2 dyg 19 år siden
#3 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#4 Bates 19 år siden
#5 NOWhere 19 år siden
iPod er det eneste rigtige valg af mp3afspiller, som er super brugervenlig, i lækker indpakning. Der findes heller intet bedre afspillersoftware til din computer end iTunes, som jo følges ad med iPod.
Yes, iPod er ikke en af de billigste, men man får sindssygt meget for pengene.
#6 filmz-saku 19 år siden
#7 El Capitan 19 år siden
Hvorfor spørger du?
Fordi den er så FED!
#8 Scherlund 19 år siden
Angående Itunes. Det er godt nok det værste stykke software jeg endnu har haft ærgrelsen over at have brugt. Efter 5-10 minutter var jeg klar til at støtte enhver terror virksomhed. Bare det ville ramme dem der har lavet dette stykke software. Heldigvis fandt jeg et lille plug-in til winamp som kunne overfører musik til den lille hvide djævel :)
Havde på et tidspunkt en Creative Zen. Stor og klodset er umiddelbart det jeg først kommer til at tænke på. Samtidig fandt jeg det helt unødvendigt at have hele musiksamlingen med. Solgte den igen efter en lille måned. Vil meget heller have en lille enhed, som man altid kan have med. Det er især dejligt om sommeren når beklædningen om sommeren normalt består af et par bukser og en T-shirt eller lignende.
Men som NayZe siger, kom med et budget og hvad du skal bruge den til. Så er det lidt nemmere at give råd.
#9 Bohemian 19 år siden
Er ikke så rig igen ; )
men har haft kig på den er Ipod Shuffle men der er jo ikke noget display, hvilket er et stort minus hos mig : (
#10 Scherlund 19 år siden
MuVo Micro N200
MuVo V200
Zen Nano Plus
Hvad forskellen er skan jeg ikke lige umiddelbart sige. Men tjek evt. Creatives side.
Jeg ved ikke om det er sådan stadig, men med min gamle Zen (HD baseret) skulle man bruge et program fra Creative for at lægge musik ind. Igen fandt jeg det ikke særligt godt og var ude og finde et andet program. Mener at jeg gav $20 for det. Men det var så næsten helt perfekt.