JEg har lige købt en Creative Zen Vision:M og det er den ultimative gadget!! Lyden er fantastisk og den fungerer også som videoafspiller med blændende billede, der sparker røv på den videoafspillende iPod!
Selvfølgelig skal du have en Ipod! Købte selv et eksemplar af den nye Ipod video 30GB for en måneds tid siden, og der går ikke en dag hvor jeg ikke sender kærlige blikke til den ;)
Den koster 2500 kr. Så mit råd: spar op til den (I know, lettere sagt end gjort!).
du bliver ekstatisk over at have en nano... jeg LOVER at du flipper ud over hvor fed den er.... der findes intet der er i nærheden af at være så godt som ipods
#21 filmz-sanjo 19 år siden
#22 dyg 19 år siden
#23 Bohemian 19 år siden
Havde bare em ide om at de var billigere he eh.. : (
Men måske jeg bare skal gi mig, vil utroligt gerne have en på 1 Gb : )
Den Sony som #17 Linker til, den har da ikke noget display vel..? Eller er det bare mig?
#24 dyg 19 år siden
#25 filmz-michaell 19 år siden
http://www.creative.com/products/mp3/zenvisionm/
#26 Bohemian 19 år siden
Og ved du hvor man kan få den..Kunne ikke finde den inde på hifipriser.dk nemlig
#27 chronaden 19 år siden
#28 filmz-matt_bender 19 år siden
Den koster 2500 kr. Så mit råd: spar op til den (I know, lettere sagt end gjort!).
#29 Bohemian 19 år siden
Den er skam fin nok til mig, men måske vil jeg nok spare sammen til en bedre og dyrere en om noget tid.
Blev simpelthen bare nød til at have muligheden for at høre noget musik!! ; )
Tak for den hurtige hjælp ellers ; )
#30 thomas040 19 år siden
du bliver ekstatisk over at have en nano... jeg LOVER at du flipper ud over hvor fed den er.... der findes intet der er i nærheden af at være så godt som ipods