#11 Den er "God's away on Business" fra albumet "Blood Money", hvis det var det du spurgte om. En af hans mere syrede plader, men rigtig fed når man ligesom vender sig til den meget bizarre sammenblanding af musikgenre. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
De har kastet alt det fede ind i den video. Cowboys, cyborgs, ild, pistoler, Kung-Fu, lasers, overskæg and you name it :)
Jeg hørte nummeret først, og jeg må indrømme at jeg slet ikke havde set den video komme. Omkring 3:18 inde i nummeret bliver det virkeligt episk, og jeg så riddere i deres "last stand" foran mig. Der twistede de den lige hehe. Men absolut en kanon fed video.
#15 Ok. Jeg har ikke et specielt tilhørs forhold til Muse, så jeg har bare nydt videoen for hvad den er. Et sammenkog af b-film. :) Men kan da sagtens sætte mig ind i, at se et af ens favorit bands, tage en drejning over i noget man ikke bryder sig om.
Nu har de aldrig været et af mine favoritbands, men var dog alligevel ret glad for Origin of Symmetry.
Og ja, videoen er helt klar værd at se, dejligt med noget anderledes, noget som man ikke lige ser hver dag, noget der ikke ligner Hollywoods masseproducerede bæ. Især når man er tosset med lige netop alle de film-genrer som de leger med i videoen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#18 Disturbed har lavet en fantastisk version af Land of Confusion, og deres video er også superfed.
Derudover: Beastie Boys - Sabotage (meget gennemført)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 filmz-sanjo 19 år siden
(Benway fra hedder den sang :))
#12 Benway 19 år siden
#13 duuk74 19 år siden
#14 duuk74 19 år siden
[url= - Knights of Cydonia[/url]
De har kastet alt det fede ind i den video. Cowboys, cyborgs, ild, pistoler, Kung-Fu, lasers, overskæg and you name it :)
Jeg hørte nummeret først, og jeg må indrømme at jeg slet ikke havde set den video komme. Omkring 3:18 inde i nummeret bliver det virkeligt episk, og jeg så riddere i deres "last stand" foran mig. Der twistede de den lige hehe. Men absolut en kanon fed video.
#15 dyg 19 år siden
#16 duuk74 19 år siden
Men kan da sagtens sætte mig ind i, at se et af ens favorit bands, tage en drejning over i noget man ikke bryder sig om.
#17 dyg 19 år siden
Og ja, videoen er helt klar værd at se, dejligt med noget anderledes, noget som man ikke lige ser hver dag, noget der ikke ligner Hollywoods masseproducerede bæ. Især når man er tosset med lige netop alle de film-genrer som de leger med i videoen.
#18 filmz-Kadann 19 år siden
#19 Benway 19 år siden
#20 filmz-yoshimura 19 år siden
Derudover:
Beastie Boys - Sabotage (meget gennemført)