#42 All is full of love er en af de smukkeste videoer, jeg nogensinde har set. Jeg kendte den nu godt i forvejen.
Og nu vi er ved Björk, så se lige den her: [url]
Det er en fanvideo lavet i spillet The Sims af en 16-årig knægt. Hvis ikke han lyver om sin alder, så er jeg vildt imponeret. Det er jeg nu nok alligevel - men måske knapt så meget, hvis han er ældre.
som reelt blot er scener fra filmen. Men for dælen, hvor er Louise Brooks smækker! Hun er næsten ved at skubbe Kim Novak ned fra piedestalen, som lækreste movie babe nogensinde. Hvorfor er den hårstil ikke mere brugt. Den er cool og superfræk, selvfølgelig sammen med kæmpestore mørke øjne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Spike Jonze har instrueret en superfed video til rapgruppen The Pharcyde. Gruppemedlemmerne går i virkeligheden baglæns under hele videoen, men Spike Jonze har også optaget filmen baglæns, så den får en virkelig underlig og sjov effekt.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#41 elwood 19 år siden
Girl
Ellers så er jeg vild med Alanis Morissette's Video til Ironic, det behøver ikke være så kompliseret
[url=
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 duuk74 19 år siden
Human Behavior
nb. Videoen er i øvrigt instrueret af Michel Gondry, manden der også har instrueret Eternal Sunshine of the spotless mind og The Science of Sleep.
All is full of love
Videoen er instrueret af Chris Cunningham
#43 filmz-Annabel 19 år siden
Og nu vi er ved Björk, så se lige den her: [url]
Det er en fanvideo lavet i spillet The Sims af en 16-årig knægt. Hvis ikke han lyver om sin alder, så er jeg vildt imponeret. Det er jeg nu nok alligevel - men måske knapt så meget, hvis han er ældre.
#44 Benway 19 år siden
Becks [url=
og en klassiker:
Beastie Boys [url=
#45 filmz-Bruce 19 år siden
[url= Box[/url]
som reelt blot er scener fra filmen. Men for dælen, hvor er Louise Brooks smækker! Hun er næsten ved at skubbe Kim Novak ned fra piedestalen, som lækreste movie babe nogensinde. Hvorfor er den hårstil ikke mere brugt. Den er cool og superfræk, selvfølgelig sammen med kæmpestore mørke øjne!
#46 filmz-Narniabæver 19 år siden
Enigma - Goodbye Milky Way
#47 tiny 19 år siden
Gary Jules - Mad World:
#48 chandler75 19 år siden
Også en rigtig god video/sang.
#49 filmz-Narniabæver 19 år siden
Ny sang fra André - Thousand Times:
Mumiy Troll - Lady Alpine Blue
Zdob Si Zdub - Nunta Extrema
#50 filmz-michaell 19 år siden