#dotapickup.euro på quakenet er et godt sted hvis du er træt af leavers. Der spilles altid -AR, og folk der leaver bliver banned fra kanalen. Kan selvfølgelig være lidt svært hvis du ikke normalt bruger irc.
#14 Nej Toke, tværtimod. Indlæggene #2-5 gør mit indlæg #6 nødvendigt. Lige så vel som dine indlæg #8 og #14 gør dette indlæg samt #12 nødvendige. Nu er spørgsmålet så, hvor længe vil du fortsætte med at sabotere denne tråd, Toke?
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
#16 - Karsten, nu må du gerne holde op. Peter har selv sagt at det er fint, at vi skriver.
Der er ingen herinde, der er så højrøvede, at de ikke kan tåle, at folk kommer med indlæg i deres tråde, selvom det ikke er 100% i overensstemmelse med trådens oprindelige formål. Måske lige pånær dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#15 - tak. Bruger normalt ikke IRC, men for den gode sags tjeneste skulle jeg måske prøve det igen... :-)
->Alle andre: Som NayZe påpeger, så er der fri leg - det er alligevel en OT-tråd og det kan næsten ikke blive meget værre end det er nu... (og NEJ - det var ikke en opfordring til at modbevise mig!) :-D
#11 chronaden 18 år siden
#12 filmz-ikea-fan 18 år siden
Tja Toke, det er jo bare ikke svar han kan bruge til noget, ergo spild af hans tid, ergo unødvendigt for denne tråd.
#13 inflector 18 år siden
#14 PredatorX 18 år siden
Tja Karsten, er dine posts ikke mindst ligeså ligegyldige? Ergo unødvendigt for denne tråd.
#15 filmz-JakobL 18 år siden
#dotapickup.euro på quakenet er et godt sted hvis du er træt af leavers. Der spilles altid -AR, og folk der leaver bliver banned fra kanalen. Kan selvfølgelig være lidt svært hvis du ikke normalt bruger irc.
#16 filmz-ikea-fan 18 år siden
Jeg er fuldstændig afslappet, Stig.
Nej Toke, tværtimod. Indlæggene #2-5 gør mit indlæg #6 nødvendigt. Lige så vel som dine indlæg #8 og #14 gør dette indlæg samt #12 nødvendige. Nu er spørgsmålet så, hvor længe vil du fortsætte med at sabotere denne tråd, Toke?
#17 PredatorX 18 år siden
Hahahahahaha.. ja det er godt. Husk forresten lige at sætte "i" med stort når du taler/skriver til andre;-) *gab*
#18 dyg 18 år siden
Der er ingen herinde, der er så højrøvede, at de ikke kan tåle, at folk kommer med indlæg i deres tråde, selvom det ikke er 100% i overensstemmelse med trådens oprindelige formål. Måske lige pånær dig.
#19 filmz-ikea-fan 18 år siden
HAHA, den leg er lidt for 3. klasse for mig.
Men ok, det skal jeg nok Toke, hvis du lover at holde op med at sabotere denne tråd yderligere.
#20 McPeter 18 år siden
->Alle andre: Som NayZe påpeger, så er der fri leg - det er alligevel en OT-tråd og det kan næsten ikke blive meget værre end det er nu... (og NEJ - det var ikke en opfordring til at modbevise mig!) :-D