Ville blot høre om der er nogen herinde fra der spiller DotA (det er et custom-game til Warcraft III: Frozen Throne hvis du skulle være nysgerrig).
Spiller selv en del og tænkte bare at det jo måske kunne være sjovt at give nogle af jer herinde en røvfuld eller selv tage imod en?! :-D
Er træt af at spille med leavers og generelle idioter... ikke at jeg fraskriver at sådanne måtte findes herinde, men håber dog på at min naive tro på et højere niveau fra folk herinde fra holder stik... :-D
Så smid lige en besked i denne tråd - så kan vi måske finde ud af et spil på et tidspunkt?!
Peter spørger om nogen har lyst til et spil DotA mod ham. Han spørger ikke om i har spillet det, hvorfor i ikke spiller, eller om i overhovedet spiller computerspil.
Hvorfor spilder i hans tid?
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
#1 McPeter 18 år siden
Ville blot høre om der er nogen herinde fra der spiller DotA (det er et custom-game til Warcraft III: Frozen Throne hvis du skulle være nysgerrig).
Spiller selv en del og tænkte bare at det jo måske kunne være sjovt at give nogle af jer herinde en røvfuld eller selv tage imod en?! :-D
Er træt af at spille med leavers og generelle idioter... ikke at jeg fraskriver at sådanne måtte findes herinde, men håber dog på at min naive tro på et højere niveau fra folk herinde fra holder stik... :-D
Så smid lige en besked i denne tråd - så kan vi måske finde ud af et spil på et tidspunkt?!
/McPeter
#2 dyg 18 år siden
Warcraft 3 har aldrig sagt mig noget, har også prøvet DotA, men det blev meget hurtigt kasseret. Derimod har jeg lige fundet Diablo 2 frem igen :)
#3 filmz-Koenig 18 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#4 inflector 18 år siden
#5 filmz-sanjo 18 år siden
#6 filmz-ikea-fan 18 år siden
Peter spørger om nogen har lyst til et spil DotA mod ham. Han spørger ikke om i har spillet det, hvorfor i ikke spiller, eller om i overhovedet spiller computerspil.
Hvorfor spilder i hans tid?
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Prøv at tage fat i El Vez, han spiller det, så vidt jeg husker. :)
#8 PredatorX 18 år siden
De giver ham jo bare nogle svar istedet for at ignorere hans spørgsmål, at svaret så er noget andet end kun "ja" gør vel ingen forskel?
#9 McPeter 18 år siden
Will the real El Vez please stand up, please stand up? :-D
I andre skriver bare løs hvis I også skulle finde tråden interessandt... :-)
#4+5 - hvis I har spillet det før, ville I så være friske på nogle "filmz.dk-only"-spil?
#10 El vez 18 år siden