Gravatar

#31 Patriarch 21 år siden

LOL

Når du siger rollespil.. mener du så live-rollespil (med skum svær i en skov) eller mener du alm. rollespil (om et bord med terninger)...

Det er i øvrigt sidstnævnte jeg dyrker
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 lagoni 21 år siden

Begge dele nok. Dem jeg kender spiller mest alm. rollespil, men når de får mulighed for det, så også live. Jeg har dog aldrig oplevet live rollespil, det tætteste er nok når vi sku hjem fra biografen og de følte et stort behov for at genskabe Ringenes Herre midt på gågaden...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#33 filmz-Wacker 21 år siden

Jeg har kun spillet de spil, via bøger, hvor man skal slå terninger for at gå til bestemte steder i bogen, samt en enkelt omgang risk eller 2.

men jeg kunne godt tænke mig at lære backgammon, det er et spil jeg ikke fatter en meter af
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#34 Skobbolop 21 år siden

#31 du mangler lige alm. rollespil (UDEN terninger), hvilket jeg foretrækker frem for pen & paper, hvor det snart mere handler om ens strength værdi end selve historien... :D.. bare min mening..

#35 Patriarch 21 år siden

bortset fra at de to slags rollespil stadig er samme type (modsat live), og at jeg ikke prøvede at definere rollespil men blot lave et simplet skæl for Lagoni.
Gravatar

#36 evermind 21 år siden

Spiller selv mest bordrollespil, når det skal være, men har da taget en svingom eller to med live-udgaven i sin tid...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#37 davenport 21 år siden

Jeg har spillet rollespil siden jeg var 12, men ikke de sidste mange år (Jeg er 28 nu).
Men jeg savner det. Det er lidt svært at opretholde en god gruppe, når folk flytter, får kærester, børn osv.
Jeg ville nu gerne igang igen, for man savner da at klaske nogle orcer engang imellem..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38 inflector 21 år siden

Spiller også en del, vi har endelig fået gang i en fast gruppe og i aften skal vi drikke nogle bajere, mens vi klasker nogle dæmoner, eller hvad der nu dukker op :) Skal dog erkende at det vi spiller i stor udstrækning er hack and slash, da vi først og fremmest bruger det som en fed måde at mødes på.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#39 davenport 21 år siden

Det er også en fed måde at være sammen på. Jeg har fået mange venner den vej. Men god fornøjelse i aften. ;) Det er yderst afslappende at slashe dæmoner og drikke bajere.
Vi skal vidst rykke noget risk.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40 Patriarch 21 år siden

Stort set hele min omgangskreds er rollespillere...

Skriv ny kommentar: