Gravatar

#11 inflector 21 år siden

Har spillet en hel del Risk i gamle dage, vi spillede det gerne mens vi drak :) Så har jeg spillet noget warhammer, men det var for dyrt/tidskrævende så jeg mistede interesseren for det, for cirka 7-8 siden. Trivial er jo også en klassiker, det er næsten altid sjovt :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#12 cyberzed 21 år siden

#10 Det var lige præcis som #9 skrev det :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13 nakalay 21 år siden

Jeg bryder mig ganske godt om at spille skak :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#14 bobber 21 år siden

Ja, Trivial er altid sjovt. Og så kan jeg kun være enig med #13. Det er et fænomenalt brætspil.
-
Don't Panic
Gravatar

#15 gi-jones 21 år siden

Havde en fed oplevelse til premieren på Star Wars II forige år. Vi spillede RISK hele natten, imens vi ventede på at kunne købe billetter. Ved godt det ikke som sådan er noget særligt, men synes det var værd at nævne i denne sammenhæng. Jeg vandt i øvrigt :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 Skobbolop 21 år siden

Blood Bowl self.. det sjoveste brætspil til dato.... skal dog lige siges at jeg ikke har prøvet axis eller settlers..

så har der også været lidt gang i Mortheim og Necromunda (minder noget om Blood Bowl), men de er nu knap så sjove..

#17 evermind 21 år siden

Spiller "Zombies!!!", "Munchkin" (som ikke er et decideret brætspil, men et must af et sjovt kortspil for alle RPG-fans!), "Family Business" (som heller ikke er et brætspil, men stadig for fedt!) og undertiden lidt D&D. Støver en sjælden gang mit gamle "Space Hulk" af...

Gør det også i mere gængse spil som "The Settlers", "RISK" og "Matador". :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18 Patriarch 21 år siden

cool nok... havde en brætspils aften igår.. 6 mennsker. Det var lækkert.

Har kun hørt om Zombies... en af gutterne igår har det.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 inflector 21 år siden

Glemte Helt Illuminati, som er ganske morsomt :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#20 evermind 21 år siden

#18: Du må se at få prøvet det, hvis du på nogen måde har en passion for b-splattere om de levende døde... great fun! :)

Brætspilsaftener er fandeme hyggelige, dog har jeg lært, at man ikke skal spille Zombies!!! med hvem som helst. Min søster kan slet ikke have det, fordi hendes vinderchancer her er så usikre, så hun blev altså sur og tog halvdelen af spillerne med sig (første og) sidste gang hun deltog. Årsagen var at en modspiller havde spillet et helt legitimt kort mod hende, men åbenbart var reglerne pludselig latterlige, og det var et rigtig møgspil, hehe...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: