Gravatar

#11 lagoni 15 år siden

#10 - det havner i spam-mappen, men det er jo stadig træls, da der en enkelt gang også kan havne andet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 filmz-Utyske 15 år siden

#11 -

Jo, det er det, men i lyset af at langt størstedelen af alt mail der bliver sendt er spam, er der ikke noget at gøre ved det. :)

Jeg sørger for at slette spam dagligt, så jeg kun har måske 10-20 spammails i mappen på én gang, så er det ret nemt at overskue om der skulle have noget i nappen, der ikke hører til.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13 lagoni 15 år siden

#12 - jeg undrer mig bare stadig over der kommet så meget mere i gmail end hotmail, da hotmail stadig er mere udbredt.

Jeg vil heller ikke sige det er grund til at gå uden om gmail, det er den mest overskuelige og nemmeste mail jeg har haft.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14 filmz-Utyske 15 år siden

#13 -

Jeg tvivler på at det er generelt, at der er mere spam på Hotmail end Gmail og nok mere har noget at gøre med hvordan man bruger sin mail og hvem kan deler den ud til.

Min gamle Hotmail-konto, som jeg lukkede for et par år siden, var meget mere inficeret med spam end min Gmail-konto nogensinde har været og min Gmail-konto har alligevel fem år på bagen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg bruger også Gmail, dog på i mit e-mail program Thunderbird. Det fungerer rigtig godt og spam havner jo i spammappen, som jeg i øvrigt mener automatisk sletter mails der er ældre end 30 dage. Jeg har aldrig oplevet at få noget i spam mappen som ikke var spam, så nu lader jeg bare Gmail om automatisk at slette mails derfra. Det er også rart hvis man er ude at rejse eller des lige at man lige kan tjekke mailen derinde. Og så gemmer den alle beskederne derinde, selv om man skulle slette dem i sit mail program hvilket er rart.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 Ericmase 15 år siden

#1 Jeg kan kun sige: GMAIL! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#17 DarkLight 15 år siden

Utyske (4) skrev:
Jeg bruger også Gmail. Jeg brugte i lang tid mail på mit eget domæne, men endte med at droppe det, da Gmail bare er meget mere praktisk.

Du kan jo godt bruge gmail, på dit eget domæne fortsat. Gør jeg på mine.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 Bony 15 år siden

Wow, der var bred enighed der. Så springer jeg også på vognen. Mange gode grunde synes jeg. Især fandt jeg det supersmart, at man kan importere sine mails fra hotmail, da jeg har en masse liggende som jeg gerne vil beholde. Så er jeg fri for, at beholde den nemlig. Smart. :)

Nå, men tusind tak for hjælpen. Det var god og hurtig hjælp. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#19 filmz-Utyske 15 år siden

#17 -

Jeps, men jeg skulle alligevel af med mit daværende domæne, så det betød ikke alverden.
Gravatar

#20 davenport 15 år siden

Jeg får intet spam på Gmail. Overhovedet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: