Gravatar

#51 kasper0204 15 år siden

#34 - Nu har jeg stadig en Yahoo Mail-konto, jeg tjekker og bruger en gang om dagen. Og så er det måske designet der ikke falder i min smag, samt opbygningen. Som #44 nævner; 'Forskellige mennesker, forskellige behov'.

Noget jeg synes er en fed feature i Gmail er Gmail Labs, hvilket jeg ikke har kunne finde tilsvarende i Yahoo Mail. Gmail Labs bliver helt sikkert meget større, med mange kommende nyttige funktioner og indstillinger - jeg bruger allerede et par stykker. Og så er små ting som 'temaer' også lidt anderledes - hvor man kan vælge behagelige naturbilleder der bryder Gmailen. På Yahoo Mail kunne jeg kun finde kedelige farver.

I øvrigt kan samspillet mellem min iGoogle, Gmail og Android-google mobiltelefon muligvis også have en større rolle, for min begejstring af Google. Som jeg skrev længere oppe, så spiller alle Googles produkter bare hamrende lækkert og perfekt sammen! :o)

#33 - Så forstod jeg det helt rigtigt. Hvis du, når du er ved en mail, fører musen helt ud i venstre side, hvor der er otte små prikker. Der bliver musemarkøren ændret til en anderledes hånd. Hvis du klikker hér og holder museknappen nede, så kan du med lethed flytte rundt med din mail via drag'n'drop :o) For at gøre det ved flere mails markerer du selvfølgelig først de ønskede mails, og bruger derefter samme metode - så drag'n'dropper du flere mails på én gang.

Så Gmail på siges at have drag'n'drop-metoden, som jeg har benyttet meget, før jeg fik indstillet filtreringen til mine etiketter :o)
Gravatar

#52 filmz-Utyske 15 år siden

#51 -

Aha, den funktion havde jeg ikke opdaget. :)

Ja, så understøtter Gmail jo drag'n'drop.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: