Gravatar

#111 McPeter 16 år siden

Never gonna give you up, never gonna let you down...

;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#112 trekster 16 år siden

"Help me, Obi-Wan Kenobi; you're my only hope."

:)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#113 Kruse 16 år siden

Tillykke til den kommende præsident Obama!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#114 McPeter 16 år siden

#112 - så det godt live på cnn i nat. Ganske ok lavet - især at kameraerne panorerer synkront så det rent faktisk giver en 3D følelse af at hun befinder sig i studiet.
De stod dog ret langt fra hinanden bemærkede jeg, men det får de jo nok fin-tunet på et tidspunkt.

Og som klassiske nyhedsindslag der benytter ny teknologi så var der vidst ret lidt indhold udover at de brugte ny teknologi. :-)
Gravatar

#115 Highland Park 16 år siden

McPeter (114) skrev:
De stod dog ret langt fra hinanden bemærkede jeg, men det får de jo nok fin-tunet på et tidspunkt.

Ja, det så noget underligt ud, men det er der vel tekniske årsager til.
Man så hende heller aldrig i nærbillede. Det har formentlig noget med kvaliteten at gøre samt igen det tekniske aspekt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#116 McPeter 16 år siden

De sagde dog at hun stod omgivet af HD kameraer i en lille boks.
Gravatar

#117 Highland Park 16 år siden

#116: Ja, eller rettere: i et telt omgivet af 35 kameraer. Det er da et imponerende teknisk pr-stunt. 3 ugers arbejde for ca. 3 minutters tv.
Det næste bliver vel, at de rigger hele svineriet fast til hendes krop, så hun kan vakle rundt i studiet live.
Gravatar

#118 filmz-vassago 16 år siden

#115: Jeg vil tro at det skyldes, at hun jo er key'et på, superimposed om man vil, så de kan på nærbillederne ikke stå så tæt, at der er noget der dækker for hende, da hun jo ikke er en fysisk ting i studiet - og hvis hun ikke kan stå tæt på ham i nærbillederne, så vil de heller ikke stå tæt på hinanden på totalskuddene - da hun så vil hoppe frem og tilbage - når de klipper mellem billederne.

Så hun skal sikkert være fri for fysiske ting. Næste skridt vil være, at lave det sådan at Wolf står i et helt blåt/grønt rum, hvor man så smider studiet på, og dernæst gæsten, således at det er lag uafhængige af hinanden - men det er nok ikke helt nemt, eller pænt, at lave direkte og i real-time.

Lige meget hvad, så ta'r jeg hatten af for det stunt, og håber at vi kommer til at se meget mere af den slags i tv.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#119 Highland Park 16 år siden

#188: Du har utvivlsomt ret vassago. Det lyder plausibelt. :)
Gravatar

#120 sluppermand 16 år siden

Tillykke Amerika! Der er håb forude og lys for enden :) Jeg fester endnu!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: