#54 Hvis du med den sidste del af den hemmelige besked mener den sidste side af papirerne, så
læs siden med lyset slukket, den afslører om du skal afslutte med at klippe den røde eller den blå ledning. Ellers er proceduren i beskeden, at efter du har fjernet dækslet, skal du trykke på knappen med den grønne ledning, derefter klippe den orange og derefter den gule ledning, for så at slutte af med enten den blå eller den røde.
#56 - mange tak. havde godt prøvet starten af det du skrev, men bare ikke lige den sammenhæng. :-)
Nu sidder jeg til gengæld fast i Crimson Room.
Har følgende: * en nøgle jeg ik ved hvad jeg skal bruge til. * et bånd * en boks med en pind og en ring på * tomt cd cover * noget papir med website adresse. Den side giver 4 tal. * ??? Mangler i hvert fald en ring til boksen. Kan ikke lure hvad jeg kan på den tomme røde væg? Eller bag seng kan jeg heller ikke finde noget...
Bare se bort fra indlæg #58. Prøvede forfra og så var der lige pludselig et item som ikke var der før! Meget mærkeligt for jeg VED jeg havde kigget der flere gange...
#51 b e c h 19 år siden
Er der nogen clues til at løse "kufferten" eller er det bare at prøve sig frem?
#52 Scherlund 19 år siden
Hint:
Jeg gør i seng nu, så jeg smider lige løsningen til Kode 2:
#50 Når du har fundet en af koderne får du lidt mere hjælp.
#53 Morbid 19 år siden
Hvis du synes Swan's Room var nem, kan du lige så godt hoppe direkte til White Chamber.
Clicky
#54 McPeter 19 år siden
Nu er jeg nået så langt at jeg har fået dækslet af og er eksploderet et par gange. :-( Kan ikke lure den sidste del af den hemmelige besked. :-(
#55 dyg 19 år siden
#56 maniac 19 år siden
Ellers er proceduren i beskeden, at efter du har fjernet dækslet, skal du trykke på knappen med den grønne ledning, derefter klippe den orange og derefter den gule ledning, for så at slutte af med enten den blå eller den røde.
#57 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg er så ikke engang logget ind på computeren endnu, men jeg er så også lige begyndt. Jeg må se på det i aften, for løses det skal den.
'Cause I'm evil"
#58 McPeter 19 år siden
Nu sidder jeg til gengæld fast i Crimson Room.
* en nøgle jeg ik ved hvad jeg skal bruge til.
* et bånd
* en boks med en pind og en ring på
* tomt cd cover
* noget papir med website adresse. Den side giver 4 tal.
* ???
Mangler i hvert fald en ring til boksen.
Kan ikke lure hvad jeg kan på den tomme røde væg?
Eller bag seng kan jeg heller ikke finde noget...
Nogle hints?
#59 McPeter 19 år siden
#60 filmz-dondupont 19 år siden