#53 Done, done and done. Synes at det var Viridian Room der var sværest. Ufattelig svær at navigere rundt i. Crimson Room var også rimlig svær at styre i. Der var en del ting der var meget svære at finde. Men lidt tålmodighed og det virkede :)
White Room var nærmest den nemmeste. Omend jeg havde svært ved at
finde den røde chip. SÅ den slet ikke de første mange gange jeg kiggede.
Ringen bag sengen der lige pludselig var der? Den havde jeg også selv problemer med. Har en forklaring. Men vil ikke skrive det hvis det ikke er den. Det skal jo ikke være for let :)
Jeg har: * en nøgle til bagagerum * brækjern * døråbner-himstregims, med rød, grå og gul chip. Skal der sidde en lilla nedenunder grå? Mangler stadig blå chip. * et papir med alle bogstaver som morsekode * en fastnøgle * nogle klodser
Jeg har fået aktiveret panelet til venstre for bord og man kan tilsyneladende morse på det - ved bare ikke hvad jeg skal morse? Har fået monteret metal på forsiden af motorcykel. Ville gerne have døråbneren der også, men den vil ikke...
#68 - ja, ja og klart når du siger det sådan... - nu fandt jeg den. :-)
Status:
Har sat lygte på, fundet spejl og kiggert. Ville bruge spejlet til at fange lys til at sende ind på den tonede rude, men kan ikke finde noget sted at sætte det. Alternativt ville jeg tænde for motorcyklens lys, men kan ikke finde ud af at starte bæstet. Har ikke luret hvor den lille chip er eller hvad den sidste side i bogen betyder. Ligner at man skal bruge de lilla klodser, men kan ikke finde den boks på tegningen. Har ledt på motorcyklen... Kan heller ikke finde ud af hvad jeg skal bruge reklamen til - der står Keyword nederst, men feltet er tomt og man kan ikke selv skrive deri...
#61 Scherlund 19 år siden
White Room var nærmest den nemmeste. Omend jeg havde svært ved at
I Viridian Room hvad skal man bruge
#62 maniac 19 år siden
Edit: Ok, det virkede så anden gang jeg forsøger... Det rum har da et par bugs...
#63 Scherlund 19 år siden
Den havde jeg også selv problemer med. Har en forklaring. Men vil ikke skrive det hvis det ikke er den. Det skal jo ikke være for let :)
#64 mr gaijin 19 år siden
#65 Scherlund 19 år siden
#66 McPeter 19 år siden
#67 McPeter 19 år siden
Jeg har:
* en nøgle til bagagerum
* brækjern
* døråbner-himstregims, med rød, grå og gul chip. Skal der sidde en lilla nedenunder grå? Mangler stadig blå chip.
* et papir med alle bogstaver som morsekode
* en fastnøgle
* nogle klodser
Jeg har fået aktiveret panelet til venstre for bord og man kan tilsyneladende morse på det - ved bare ikke hvad jeg skal morse?
Har fået monteret metal på forsiden af motorcykel. Ville gerne have døråbneren der også, men den vil ikke...
Hilfe?!
#68 Scherlund 19 år siden
Der er mere end en boks på væggen.
Hvad mon man skal skrive for at åbne flere muligheder?
#69 McPeter 19 år siden
Status:
Har sat lygte på, fundet spejl og kiggert. Ville bruge spejlet til at fange lys til at sende ind på den tonede rude, men kan ikke finde noget sted at sætte det. Alternativt ville jeg tænde for motorcyklens lys, men kan ikke finde ud af at starte bæstet. Har ikke luret hvor den lille chip er eller hvad den sidste side i bogen betyder. Ligner at man skal bruge de lilla klodser, men kan ikke finde den boks på tegningen. Har ledt på motorcyklen... Kan heller ikke finde ud af hvad jeg skal bruge reklamen til - der står Keyword nederst, men feltet er tomt og man kan ikke selv skrive deri...
#70 Scherlund 19 år siden