Jeg kan stadigvæk huske Youngs koncert på Roskilde i 1996. Ekstrabladet havde ryddet skalaen og gav ham 7 ud af 6 stjerner. Og Aktuelt havde en overskrift i kæmpe typer på forsiden, der sagde "Gud kom til Roskilde!" :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Bortset fra det skulle Clutch også være ret fede (de kommer også i år).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nå...med Dillinger Escape Plan, Judas Priest, Kings of Leon og ikke mindst...lige offentliggjort i dag...afsindig fantastisk fedt...GRINDERMAN!!!...så bliver det sgu et fedt år
#11 DarkLight 17 år siden
Det er anden gang jeg skal se ham live. Nu mangler jeg bare overnatningsmuligheder i KBH :D
#12 JannikAnd 17 år siden
#13 dyg 17 år siden
#14 JannikAnd 17 år siden
#15 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#16 Skeloboy 17 år siden
Glæder mig også abnormt til at høre ham. Men At The Gates står også temmelig højt...Slaughter of Soul er en af de bedste metal-plader all-time...
#11 - du kan høre hele det nye album på Myspace. Det er ganske fint...bedre end Nocturama, dårligere end Abattoir Blues/Lyre of Orpheus
#17 filmz-yoshimura 17 år siden
Bortset fra det skulle Clutch også være ret fede (de kommer også i år).
#18 Skeloboy 17 år siden
#19 dyg 17 år siden
#20 JannikAnd 17 år siden