Gravatar

#11 DarkLight 17 år siden

#10, jeg har ikke hørt så meget af det nye, men umiddelbart synes jeg ikke vi er helt oppe på No More Shall We Part.

Det er anden gang jeg skal se ham live. Nu mangler jeg bare overnatningsmuligheder i KBH :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 JannikAnd 17 år siden

#11 - Enig. Men mindre kan også gøre det. Forventer da også, at han spille en del af sit enorme bagkatalog.
Gravatar

#13 dyg 17 år siden

Han er en genial performer. Så ham for 8-10 år siden, hvor han ejede scenen totalt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 JannikAnd 17 år siden

Lyder godt! I taler godt for hans sag.
Gravatar

#15 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Jeg kan stadigvæk huske Youngs koncert på Roskilde i 1996. Ekstrabladet havde ryddet skalaen og gav ham 7 ud af 6 stjerner. Og Aktuelt havde en overskrift i kæmpe typer på forsiden, der sagde "Gud kom til Roskilde!" :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#16 Skeloboy 17 år siden

#15 - det lyder pænt vildt:)

Glæder mig også abnormt til at høre ham. Men At The Gates står også temmelig højt...Slaughter of Soul er en af de bedste metal-plader all-time...

#11 - du kan høre hele det nye album på Myspace. Det er ganske fint...bedre end Nocturama, dårligere end Abattoir Blues/Lyre of Orpheus

Gravatar

#17 filmz-yoshimura 17 år siden

#15 Og jeg var der! Det var fantastisk!

Bortset fra det skulle Clutch også være ret fede (de kommer også i år).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#18 Skeloboy 17 år siden

Nå...med Dillinger Escape Plan, Judas Priest, Kings of Leon og ikke mindst...lige offentliggjort i dag...afsindig fantastisk fedt...GRINDERMAN!!!...så bliver det sgu et fedt år
Gravatar

#19 dyg 17 år siden

Cool, kommer Dillinger Escape Plan?! Argh, det bliver mere og mere fristende, når nu Nick Cave også kommer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 JannikAnd 17 år siden

Fint med Hot Chip og Grindermen. Sidstnævnte er dog ikke lige så fint som Caves eget, så jeg er glad for min billet d. 23. maj i Berlin.

Skriv ny kommentar: