Ved godt det er lidt tidligt...men det lover godt nok godt allerede nu:
Radiohead Chemical Brothers NEIL YOUNG!!!!! Slayer AT THE GATES!!!!! Job For A Cowboy
Men især Neil Young og At The Gates...det er fandeme vildt, glæder mig så meget
Og dertil skal jeg til Roger Waters, Nick Cave, Iron Maiden(med Avenged Sevenfold som opvarming) og Deep Purple i år også...2008 bliver det største musikår for mig nogensinde
Pyha, og med de anmeldelser af Neil Young i Falkonér i den forgangne uge, er der vist nok noget at glæde sig til.
Gid man stadig var ung og uden forpligtelser og kunne rive en hel uge i musikkens og mudderets tegn ud af kalenderen ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er på, men indtil videre er det kun My Bloody Valentine, der virkelig driver mig. Håber på Hercules and the Love Affair og Nick Cave. Sidstnævnte er dog usandsynlig, så jeg er nok nødt til at se ham i Berlin til maj.
#9 - Er misundelig. Nåede ikke at få billetter. Nu skal jeg betale 140 euros for at se ham i Berlin. Men det nye album er fremragende, og jeg har aldrig oplevet ham live.
#1 Skeloboy 17 år siden
Radiohead
Chemical Brothers
NEIL YOUNG!!!!!
Slayer
AT THE GATES!!!!!
Job For A Cowboy
Men især Neil Young og At The Gates...det er fandeme vildt, glæder mig så meget
Og dertil skal jeg til Roger Waters, Nick Cave, Iron Maiden(med Avenged Sevenfold som opvarming) og Deep Purple i år også...2008 bliver det største musikår for mig nogensinde
#2 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 mr gaijin 17 år siden
Jeg skal bare først lige have en ørelæge til at se på den tinnitus, jeg hentede sommeren sidste år :(
#4 filmz-yoshimura 17 år siden
Gid man stadig var ung og uden forpligtelser og kunne rive en hel uge i musikkens og mudderets tegn ud af kalenderen ...
#5 Skeloboy 17 år siden
#3 - det kan drikkes væk
#4 - jeg er der hele ikke hele ugen. Skal aflevere speciale den 2-3. juli, og samme dag daffer jeg afsted...det er den gode måde at fejre det på
#6 filmz-sanjo 17 år siden
Helt enig, en god afslutning på roskilde ano 2006
#7 Bates 17 år siden
Den mand er for vild!
#8 JannikAnd 17 år siden
#9 DarkLight 17 år siden
#10 JannikAnd 17 år siden