OK...så kom de sidste navne på...ikke det mest imponerende line-up, men synes det er ok, især er deres metalprogram helt 100% godkendt... Har delt ind i 3 kategorier, hvad jeg gerne vil høre(1: must-see, 2: skal nok tjekkes, 3: hvis jeg lige gider at rejse mig):
1: At The Gates, Black Mountain, Dillinger Escape Plan, Grinderman, Job For A Cowboy, Judas Priest, Neil Young, Path of no Return, Slayer
2: Anti-Flag, Chemical Brothers, Clutch, Enter Shikari, Pilgrimz, Press Play On Tape, Radiohead, Raunchy, Rotten Sound
3: Beta Satan, Jay Reatard, Kings of Leon, Motorpsycho, Riffelsyndikatet, Seasick Steve, Sunburned hand of the man, The Cult, The Grand, The Hellacopters,Valravn
Ja, ikke særligt godt program sammenlignet med sidste år (Jay Z? AlphaBeat? Ugh!), men der er da et par perler... Skal helt sikkert afsted alligevel, billetten er i hus både her og hos dem jeg skal afsted sammen med :o)
Raunchy og Job For A Cowboy? Haha. Boybands der prøver at spille metal. Roskilde er fuldstændig ødelagt når de i den grad appellerer til 12-14 årige drenge, der er lige store tilhængere af hiphop og 'metal'.
Med nogle gode setlister vil At The Gates og Slayer være uovertruffen oplevelser. Judas Priest, Neil Young og The Cult er også meget gode. :) The Cult's She Sells Sanctuary skal nok gå gang i enhver festival.
#21 Skeloboy 17 år siden
#22 Skeloboy 17 år siden
Har delt ind i 3 kategorier, hvad jeg gerne vil høre(1: must-see, 2: skal nok tjekkes, 3: hvis jeg lige gider at rejse mig):
1:
At The Gates, Black Mountain, Dillinger Escape Plan, Grinderman, Job For A Cowboy, Judas Priest, Neil Young, Path of no Return, Slayer
2:
Anti-Flag, Chemical Brothers, Clutch, Enter Shikari, Pilgrimz, Press Play On Tape, Radiohead, Raunchy, Rotten Sound
3:
Beta Satan, Jay Reatard, Kings of Leon, Motorpsycho, Riffelsyndikatet, Seasick Steve, Sunburned hand of the man, The Cult, The Grand, The Hellacopters,Valravn
#23 filmz-Bruce 17 år siden
#24 filmz-Kragmose 17 år siden
Skal helt sikkert afsted alligevel, billetten er i hus både her og hos dem jeg skal afsted sammen med :o)
#25 JannikAnd 17 år siden
#26 filmz-mrhands 17 år siden
Med nogle gode setlister vil At The Gates og Slayer være uovertruffen oplevelser. Judas Priest, Neil Young og The Cult er også meget gode. :) The Cult's She Sells Sanctuary skal nok gå gang i enhver festival.
#27 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#28 Morbid 17 år siden
Nu har jeg kun været til Roskilde siden '02, men synes det er det bedste program indtil nu.