#91 - Det skulle gerne gå hen og blive en super kamp, det kan vi vidst alle blive enige om. Men programmet til idag ser også igen utrolig interessant ud i dødens pulse. Elfenbenskysten mod Holland og defensive Serbien mod offensive Argentina, kanont!
#96, for at være helt seriøs, så skulle han ikke have haft gult kort der. Et straffespark kunne næsten have været retfærdiggjort, havde det ikke været for de gange hvor Elfenbenskysten (som jeg for øvrigt synes spiller bedst indtil videre) var blevet ignoreret (Drogba filmede lidt og mangel på efterfølgende straffespark kan forsvares, men da slet ikke det første tilfælde). Ellers skulle de i det mindste bare have spillet videre og undladt det gule. Og Nistelrooy kunne sagtens være dømt offside - det syntes jeg egentlig var ganske klart at han var.
Og nu hvor vi så taler om dommere... Af frygt for at lyde enormt usolidarisk og anti-global, så bør alle dommere arbejdende udenfor Europa overhovedet ikke medtages til VM. Dybt seriøst. Hvor ofte har vi nu ikke set japanske, mexicanske, columbianske og jeg-ved-ikke-hvorfra-de-kommer dommere udføre noget ganske horribelt og forfærdeligt arbejde såsom i dag? FIFA er fandme én stor himmelråbende joke, og jeg håber sgu Blatter bliver fundet skyldig i bestikkelse og hængt. Langsomt. Den mand er jo noget af det mest korrupte og usmagelige på denne jord.
Øv bøv. Elfenbenskysten burde have vundet den kamp - de spillede da fantastisk flot bold. Synd, at de er ude af VM nu. Så håber jeg til gengæld, at Argentina lammetæver Holland.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#91 mr gaijin 19 år siden
#92 ks 19 år siden
#93 filmz-sanjo 19 år siden
#94 ks 19 år siden
#95 ks 19 år siden
#96 dyg 19 år siden
#97 The Insider 19 år siden
Og nu hvor vi så taler om dommere... Af frygt for at lyde enormt usolidarisk og anti-global, så bør alle dommere arbejdende udenfor Europa overhovedet ikke medtages til VM. Dybt seriøst. Hvor ofte har vi nu ikke set japanske, mexicanske, columbianske og jeg-ved-ikke-hvorfra-de-kommer dommere udføre noget ganske horribelt og forfærdeligt arbejde såsom i dag? FIFA er fandme én stor himmelråbende joke, og jeg håber sgu Blatter bliver fundet skyldig i bestikkelse og hængt. Langsomt. Den mand er jo noget af det mest korrupte og usmagelige på denne jord.
#98 dyg 19 år siden
Men dommerens præstation derudover er vi helt enige om. Og ja, der har været (som sædvanligt) alt for mange dårlige dommere med.
#99 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#100 filmz-yoshimura 19 år siden