#181 Så vidt jeg erindrer, har han skiftet frisør (eller bare frisure?) nogle gange efterhånden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#184 Jeg ser nu også hellere Argentina som verdensmestre, men jeg tror lidt på Spanien i år.
Oh ja, og så er det jo i aften, opgøret skal stå: England-Sverige :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#184 de har da ikke spillet mere elendigt end alle de andre favorit nationer - så det er da et ret åbent spørgsmål!
Jeg er da feks. ved at være ret nervøs over den grillaften jeg har væddet med en kollega, hvor jeg har Brasilien som vinder og han har Argentina. I firmapuljen har jeg Sverige, så den ryger jeg ud af i aften (jeg gad ikke dele puljen med 3 andre, der spillede på Brasilien) og hos Dansk TipsTjeneste ser det rigtig skidt ud med mine spil på: Iran, Trinidad, Saudi Arabien, Angola og TOGO!!! Synes faktisk at turneringen er mere åben end nogensinde før. De store nationer har alle vist svagheder, så mit skræk scenarie er at Tyskland fedtspiller sig til pokalen :(
Glæder mig til England vs. Sverige i aften...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#186 Urgh! Tyskland som verdensmestre? Det håber jeg sandelig heller ikke.
Hvis Tyskland bliver verdensmestre æder jeg med glæde mine sko, og min hat. Tror simpelthen ikke de har den nødvendige styrke.
Hvad er det du ikke bryder dig om ved Spanien, Insider? Personligt er jeg ret vild med Spanien, og derfor irriterede det mig også grænseløst, at de spillede så forfærdeligt ineffektivt de første 70 minutter af gårsdagens kamp. Hvis de gerne vil være verdensmestre, så er der i hvert fald ingen tvivl om, at de har meget at arbejde med og de er simpelthen nød til at blive bedre til at justere deres taktiske oplæg så det passer til de hold de spiller imod. Igår var et godt eksempel, hvor man simpelthen insisterede på at angribe gennem midten på trods af, at Tunesien spillede en 10-0-1 formation med 10 midterforsvarere og ingen backs. Der var oceaner af plads ude på fløjene, men stadigvæk insisterede Spanien om og om igen på at spille sig igennem 10 mand, suk.
#188 Ja det er netop en vigtig ting at spille bredt, så man får dem flyttet rundt. Tunesien skulle ikke arbejde specielt hårdt for at holde dem væk. Og så blev det et langskud (hvilket også var mærkeligt de ikke benyttede sig mere af, taget vejret i betragtning), som kom til at afgøre det.
Jeg tror personligt at Raul starter inde i næste kamp. Ikke fordi jeg synes, at han er en bedre spiller end Villa. Jeg synes bare man kunne se hvilken betydning han psykisk (hvis man kan sige sådan) havde på sine medspillere. Det er også et meget ungt hold Spanien har, så det er vigtigt med lidt rutine.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#181 filmz-jonasgr 19 år siden
Men ham Torres er da en rar fætter og et super talent. Hvis han så bare skifter frisør, så skal han nok komme til en storklub.
'Cause I'm evil"
#182 filmz-yoshimura 19 år siden
#183 filmz-sanjo 19 år siden
http://cgi.ebay.de/FUSSBALL-WM-FINALE-2-Karten-Tic...
#184 The Insider 19 år siden
#185 filmz-yoshimura 19 år siden
Oh ja, og så er det jo i aften, opgøret skal stå: England-Sverige :o)
#186 wiseguy 19 år siden
Jeg er da feks. ved at være ret nervøs over den grillaften jeg har væddet med en kollega, hvor jeg har Brasilien som vinder og han har Argentina.
I firmapuljen har jeg Sverige, så den ryger jeg ud af i aften (jeg gad ikke dele puljen med 3 andre, der spillede på Brasilien) og hos Dansk TipsTjeneste ser det rigtig skidt ud med mine spil på: Iran, Trinidad, Saudi Arabien, Angola og TOGO!!!
Synes faktisk at turneringen er mere åben end nogensinde før. De store nationer har alle vist svagheder, så mit skræk scenarie er at Tyskland fedtspiller sig til pokalen :(
Glæder mig til England vs. Sverige i aften...
#187 filmz-yoshimura 19 år siden
#188 ks 19 år siden
Hvad er det du ikke bryder dig om ved Spanien, Insider? Personligt er jeg ret vild med Spanien, og derfor irriterede det mig også grænseløst, at de spillede så forfærdeligt ineffektivt de første 70 minutter af gårsdagens kamp. Hvis de gerne vil være verdensmestre, så er der i hvert fald ingen tvivl om, at de har meget at arbejde med og de er simpelthen nød til at blive bedre til at justere deres taktiske oplæg så det passer til de hold de spiller imod. Igår var et godt eksempel, hvor man simpelthen insisterede på at angribe gennem midten på trods af, at Tunesien spillede en 10-0-1 formation med 10 midterforsvarere og ingen backs. Der var oceaner af plads ude på fløjene, men stadigvæk insisterede Spanien om og om igen på at spille sig igennem 10 mand, suk.
#189 El vez 19 år siden
#190 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg tror personligt at Raul starter inde i næste kamp. Ikke fordi jeg synes, at han er en bedre spiller end Villa. Jeg synes bare man kunne se hvilken betydning han psykisk (hvis man kan sige sådan) havde på sine medspillere. Det er også et meget ungt hold Spanien har, så det er vigtigt med lidt rutine.
'Cause I'm evil"