Det blev lidt som jeg havde forventet. England presser på i første halvleg og får kun scoret en enkelt gang, og så trækker de sig længere ned på banen.
Og de kunne godt prøve at bruge Aaron Lennon han kunne være et kreativt element.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg synes nu ikke, at Sverige spillede specielt godt. I første halvleg tilspillede de sig ikke nogle nævneværdige chancer. Og i anden halvleg tilspiller de sig heller ikke mange kæmpe chancer.
Men Sverige skal nu nok komme videre. England kan de godt drille, da Sverige er et godt kontrahold med Ljungberg og Wilhelmsson på siderne.
#35 - Hvad mener du? Danmark spiller altid ganske forfærdeligt :)
#36 - Det er naturligvis smag og behag, men du kan i hvert fald ikke komme uden om, at de tilspillede sig masser af chancer og den eneste grund til, at de ikke vandt var nogle ganske solide redninger af Shaka Hislop. Specielt Markus Albäck havde en del gode chancer inde foran mål efter han var kommet på banen.
#38 Ja jeg synes så ikke at 6-7 chancer mod et hold som Trinidad er mange. De skulle være i stand til at skabe 18-20 stykker.
Men Hislop stod da ganske fint.
Vi kan dog godt blive enige om at Sverige var det bedste hold, og havde bolden meget. Tror også at det var det eneste point som Trinidad får i denne turnering.
Og nu skal vi så se dagens højdepunkt. Et stærkt offensivt hold mod et rigtigt godt defensivt hold med en fremragende fysik og gode i kontraspillet.
Håber vi får Tevez at se. Han er aldeles fremragende, det tætteste man kommer på Maradonna. Og husk at lægge mærke til Mascherano.
#31 dyg 19 år siden
#32 filmz-jonasgr 19 år siden
Og de kunne godt prøve at bruge Aaron Lennon han kunne være et kreativt element.
'Cause I'm evil"
#33 dyg 19 år siden
#34 ks 19 år siden
#35 dyg 19 år siden
Hvor har jeg hørt det før? Hmm, lad mig tænke. Jo, hvis vi nu prøver at skifte et ord ud:
#36 filmz-jonasgr 19 år siden
Men Sverige skal nu nok komme videre. England kan de godt drille, da Sverige er et godt kontrahold med Ljungberg og Wilhelmsson på siderne.
'Cause I'm evil"
#37 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#38 ks 19 år siden
#36 - Det er naturligvis smag og behag, men du kan i hvert fald ikke komme uden om, at de tilspillede sig masser af chancer og den eneste grund til, at de ikke vandt var nogle ganske solide redninger af Shaka Hislop. Specielt Markus Albäck havde en del gode chancer inde foran mål efter han var kommet på banen.
#39 filmz-jonasgr 19 år siden
Men Hislop stod da ganske fint.
Vi kan dog godt blive enige om at Sverige var det bedste hold, og havde bolden meget. Tror også at det var det eneste point som Trinidad får i denne turnering.
Og nu skal vi så se dagens højdepunkt. Et stærkt offensivt hold mod et rigtigt godt defensivt hold med en fremragende fysik og gode i kontraspillet.
Håber vi får Tevez at se. Han er aldeles fremragende, det tætteste man kommer på Maradonna. Og husk at lægge mærke til Mascherano.
'Cause I'm evil"
#40 filmz-Bruce 19 år siden