Ja Polen skabte ikke meget. I morgen har vi til gengælde en kæmpe favorit i Sverige. Noget i retningen af 3-0 vil vidst ikke være helt forkert at gætte på.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg glæder mig som et lille barn til Argentina - Elfenbenskysten i aften. To meget offensive hold med ringe forsvar, sådanne kampe er altid spændende. Og så skal jeg da ærligt indrømme, at jeg har en svaghed for Argentina :)
Var overrasket over Polen igår, så ikke kampen - men taber man mod Ecuador, så fortjener man heller ikke at komme igennem gruppespillet. Desværre havde jeg polakere på DR's managerhold :(
Første dagen gik lidt på tv2 da polen overraskende skuffede fælt. Ingen har været igang på fantasy league endnu. Har af princip ikke valgt nogen tyskere hader dem :-)
england tør jeg ikke satse på de har ikke haft nogen succes på det plan i et halvt århundrede og har en grum fornemmelse af det ikke ændrer sig i år. Håber da jeg bliver modbevist.
regner meget med naturligvis brasilien og måske portugal kunne slå lidt igennem ;-)
kommer et par spændene kampe idag, argentina burde ikke have de store problemer og england skal nok passe lidt på med at undervurdere paraguay, der kunne godt lure en overraskelse.
sverige er nok små favoritter men tror det bliver en tæt kamp ;-)
#20 Det er altid en god i de at vente lidt med at spille på favoriterne i de store turneringer. For det første er de store hold som regel altid overvurderet - hvilket betyder at oddsne er for dårlige i forhold til sandsynligheden for at de tager alle tre point, og for det andet skal favoritterne tit lige spille sig varme. Så et godt råd er at vente lidt og se dem an før du smider penge på dem :)
#21 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#22 Patriarch 19 år siden
#23 ks 19 år siden
Var overrasket over Polen igår, så ikke kampen - men taber man mod Ecuador, så fortjener man heller ikke at komme igennem gruppespillet. Desværre havde jeg polakere på DR's managerhold :(
#24 filmz-vassago 19 år siden
#25 filmz-herskegut 19 år siden
Jeg gør ja, og jeg har lige fundet ud af hvordan det virker..
Jeg troede jo at holdene skulle spille mod hinanden, men det er jo de spillere og nationer der har spillet, som man får point efter.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#26 ks 19 år siden
Jeg havde selv en del offensive tyskere på mit hold, så indtil videre ser det godt ud :)
#27 filmz-herskegut 19 år siden
Jae.. jeg har en 46.000 plads ;)
Nå, men jeg skal afsted til en 25 års fødselsdag!!
Adios Flimz!
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#28 filmz-grev_michal 19 år siden
Første dagen gik lidt på tv2 da polen overraskende skuffede fælt. Ingen har været igang på fantasy league endnu. Har af princip ikke valgt nogen tyskere hader dem :-)
england tør jeg ikke satse på de har ikke haft nogen succes på det plan i et halvt århundrede og har en grum fornemmelse af det ikke ændrer sig i år. Håber da jeg bliver modbevist.
regner meget med naturligvis brasilien og måske portugal kunne slå lidt igennem ;-)
kommer et par spændene kampe idag, argentina burde ikke have de store problemer og england skal nok passe lidt på med at undervurdere paraguay, der kunne godt lure en overraskelse.
sverige er nok små favoritter men tror det bliver en tæt kamp ;-)
#29 Michael Andersen 19 år siden
#30 ks 19 år siden