Fremragende kamp med to meget offensive hold. Må indrømme, at det er den bedste kamp i mine øjne indtil videre, tempoet var højt og spillet bølgede flot frem og tilbage det meste af kampen. Og underholdningsværdien blev ikke engang sænket af et Argentinsk hold, der sænkede tempoet i anden halvleg. Jeg kendte ikke meget til Elfenbenskysten inden dagens kamp, men kan indtil videre godt lide hvad jeg ser - en sejr over Holland og de kunne godt gå hen og bliver turneringens store overraskelse.
Ja, desværre ingen Tevez på banen. Lidt skuffende, og Mascherano så man heller ikke meget til.
Nej jeg tror faktisk at Pekerman(argentinas landstræner) med vilje lod ham blive på bænken for at spare ham. Ligesom Messi ikke var på banen.
Nej Mascherano blev lagt for langt tilbage på banen, var nærmest en femte forsvarsspiller. Han er ellers en glimrende spilfordeler på den defensive midtbane.
Men nej kampen blev ikke kedeligere af at Argentina prøvede at sænke spillet. Elfebenskysten har nemlig spillerne til også at angribe. De kan godt gå videre, denne pulje bliver nemlig meget tæt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Dybt overrasket over Elfenbenskysten, de kan godt gå hen og gør noget stort længere hen i forløbet. Efter min vurdering burde de havde vundet kampen i dag, - mod argentina.
#44 messi har været skadet i 3 måneder så det bliver begrænset hvor meget spilletid han får ;-) men han er da med i truppen så det er ikke 100% udelukket.
#45 synes ikke de ligefrem havde fortjent at vinde, argentina gjorde en god figur - men gjorde en fejl i at sænke tempoet i 2 halvleg. Når det er sagt synes jeg faktisk også at elf'erne gjorde det rigtig godt - de mangler bare lige det sidste i afslutningsfasen. Nok rundens bedste kamp indtil videre :)
#25+26: Jeg kan ikke helt finde ud af hvad der er bedst. Jeg havde sat et hold til første runde - primært med spillere fra de hold jeg forventede ville gå videre. Det giver dog ikke så mange point. Da der er "langt" mellem de kampe de spiller.
Så nu er jeg begyndt at sætte et helt nyt hold hverdag indeholdende spillere fra de lande som jeg forventer vil vinde den pågældende dag - det gav allerede et godt afkast pointmæssigt i går - men det er lidt dyrt - det koster desværre en del i transfer , og spillerne bliver dyrere og dyrere jo bedre de klarer sig.
Hvad er jeres system?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Endnu et Chelsea-mål ;-) Robben er derudover bestemt kampens bedste spiller so far, så han skal nok også få Man-of-the-match prisen. Ved ikke hvem der fik den for Argentina-kampen, men i det tilfælde at Robben (efter al sandsynlighed) får den, så er der scoret 3 Cheslea-mål og indkasseret 2 Chelsea-MOTM priser på 2 dage. Tankevækkende, hva! :p YAHOO! ;-)
#41 bobber 19 år siden
#42 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#43 ks 19 år siden
Ja, desværre ingen Tevez på banen. Lidt skuffende, og Mascherano så man heller ikke meget til.
#44 filmz-jonasgr 19 år siden
Nej Mascherano blev lagt for langt tilbage på banen, var nærmest en femte forsvarsspiller. Han er ellers en glimrende spilfordeler på den defensive midtbane.
Men nej kampen blev ikke kedeligere af at Argentina prøvede at sænke spillet. Elfebenskysten har nemlig spillerne til også at angribe. De kan godt gå videre, denne pulje bliver nemlig meget tæt.
'Cause I'm evil"
#45 filmz-sanjo 19 år siden
#46 filmz-grev_michal 19 år siden
#45 synes ikke de ligefrem havde fortjent at vinde, argentina gjorde en god figur - men gjorde en fejl i at sænke tempoet i 2 halvleg. Når det er sagt synes jeg faktisk også at elf'erne gjorde det rigtig godt - de mangler bare lige det sidste i afslutningsfasen. Nok rundens bedste kamp indtil videre :)
#47 ks 19 år siden
#48 filmz-vassago 19 år siden
Så nu er jeg begyndt at sætte et helt nyt hold hverdag indeholdende spillere fra de lande som jeg forventer vil vinde den pågældende dag - det gav allerede et godt afkast pointmæssigt i går - men det er lidt dyrt - det koster desværre en del i transfer , og spillerne bliver dyrere og dyrere jo bedre de klarer sig.
Hvad er jeres system?
#49 The Insider 19 år siden
#50 davenport 19 år siden
Men Holland spiller udemærket, troede S/M ville gøre det bedre..