ja man har jo kun 12 udskiftninger gennem hele turneringen og på fantasy koster det en del point at skifte ud :) Jeg har også primært valgt dem jeg tror der går videre samt et par enkelte fra de mindre hold jeg tror der kan gøre god figur.
idag var det mest pauletta der hev lidt hjem for mig - borgetti var skuffelsen. ( samt at deco blev skadet grrr )
ahhh :-) ligesom tdf, ja så er det jo med at lave et nyt hold hver dag. Det plejer ihvertfald at være succes'en der. Men så falder spillerne også i værdi ligesom i det spil går jeg udfra. Sats på de hold du tror på hver dag og hvis man er i tvivl om nogen kampe vil det nok være bedst at springe dem over. Problemet er vel bare at man falder for meget tilbage i ranglisten ;)
I touren tillader mig at sammenligne da det er bygget op på de samme præmiser, er det også en stor satsning at skifte et helt hold ud hverdag. Problemet her er jo et landene ikke deltager hver dag :)
Men af de vigstigste ting er jo at vælge den rigtige kaptajn da jeg mener det går direkte ned i kassen ;-) Men mon ikke der er nogen der deltager der i år der kan give lidt bedre fif :-D
Har en fornemmelse af at især Frankrig-kampen bliver kedelig. Et landshold som synger på sidste vers, og ikke ligefrem er bedre end det som optrædte for 4 år siden og scorede 0 mål i alt. Tror på en kedelig 1-0, måske måske 2-0 til Frankrig.
Frankrig er gået helt bagud af dansen, skulle ikke undre mig hvis det bliver uafgjort eller en sejr til Schweiz. Var pænt imponeret over Italien i går aftes, det ser ud til at de faktisk har en chance i toppen denne gang. Ja og så glæder jeg mig selvfølgelig også til Brasilien går på i aften...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Japanerne graeder snot for tiden. De havde virkelig store forventninger, men det er nu blevet til en omgang Samurai Blues. Og saa endda mod Australien.
#51 filmz-sanjo 19 år siden
#52 filmz-grev_michal 19 år siden
idag var det mest pauletta der hev lidt hjem for mig - borgetti var skuffelsen. ( samt at deco blev skadet grrr )
#53 filmz-vassago 19 år siden
#54 filmz-grev_michal 19 år siden
#55 filmz-grev_michal 19 år siden
Men af de vigstigste ting er jo at vælge den rigtige kaptajn da jeg mener det går direkte ned i kassen ;-) Men mon ikke der er nogen der deltager der i år der kan give lidt bedre fif :-D
#56 El vez 19 år siden
#57 The Insider 19 år siden
#58 wiseguy 19 år siden
Var pænt imponeret over Italien i går aftes, det ser ud til at de faktisk har en chance i toppen denne gang.
Ja og så glæder jeg mig selvfølgelig også til Brasilien går på i aften...
#59 mr gaijin 19 år siden
#60 The Insider 19 år siden