Dejligt at fagforbundende har sådan nogle vigtige mærkesager at kæmpe for. Skulle svare til at jeg skulle fare op af stolen hver gang nogen fremstiller ingeniører som sådan nogle mænd med mærkeligt hår, hornbriler, ternet skjorte med masser af kuglepenne i brystlommen og måske en fjeldräven taske hvis ikke den allerede er brugt ved skolelærerne. :-P
Sygeplejersker er sexede, ingeniører er nørdede... men vi kan da godt prøve at bytte hvis I er friske? :-D
Hvis jeg var direktør for JBS ville jeg sidde og gnide mig i hænderne lige nu - alt det påstyr har med 100% sikkerhed skabt i hvert fald dobbelt så mange besøgende på deres website, da folk jo enten lige skal nå at se det fordi de interesserer sig for bare damer - eller fordi de lige skal se what all the fuzz is about. Tak for gratis og meget værdifuld PR. Hvis man endelig var så meget imod reklamerne ville den allerbedste taktik være slet ikke at snakke om den med nogen. :-)
#11 McPeter 18 år siden
Sygeplejersker er sexede, ingeniører er nørdede... men vi kan da godt prøve at bytte hvis I er friske? :-D
Hvis jeg var direktør for JBS ville jeg sidde og gnide mig i hænderne lige nu - alt det påstyr har med 100% sikkerhed skabt i hvert fald dobbelt så mange besøgende på deres website, da folk jo enten lige skal nå at se det fordi de interesserer sig for bare damer - eller fordi de lige skal se what all the fuzz is about. Tak for gratis og meget værdifuld PR. Hvis man endelig var så meget imod reklamerne ville den allerbedste taktik være slet ikke at snakke om den med nogen. :-)
#12 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#13 filmz-Kadann 18 år siden
#14 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 davenport 18 år siden
#16 thomas040 18 år siden
#17 Guts 18 år siden
Næ...nu burde alle vi mænd sagsøge dem pga. den stereotype fremstilling.
Who's with me?
#18 Patriarch 18 år siden
#19 filmz-DocDoom 18 år siden
#20 thomas040 18 år siden