Ved godt det er meget offtopic, men det er en ren og skær mærkesag for mig.. :p
Michael Carøe ud af Showbusiness! Et budskab der ikke kan misforståes..
Hvorfor dog det? Fordi manden er Danmarks svar på Paris Hilton! Manden ingen ved hvorfor er kendt..
Gang på gang tillusker han sig spalteplads i aviserne og god sendetid i radio og TV, uden nogen ved hvorfor han skal have ret til dette. Hvad har han nogensinde gjort?
Nu skal folk ikke tro at initiativtager har noget personligt imod manden, selvom jeg virkeligt indædt hader Michael Carøe, den latterlige trubadur. Han må og skal stoppes! Koste hvad det vil..
Kammerater, nu til hest! Det er nu slaget skal slåes.. Lad os i fællesskab stoppe Michael Carøe!
Hvordan gør vi det? Stop den mand kampagnen starter nu en online underskriftsindsamling, hvor du kan skrive dig på. Når antallet af underskrifter har noget et passende niveau, vil de blive sendt til en række af de mest kendte danske medier såsom DR, TV2, Ekstra Bladet, BT, Kig Ind, Se og Hør osv., således at de kan indse at majoriteten af den danske befolkning simpelthen ikke længere ønsker at se denne mand i vores mediebillede.
Aldrig i livet. Manden har lavet nogle shows, hvor han gør det han er virkelig god til. Synge. Og så gjorde han netop det, som man måtte have spået døden i et jantelovs danmark. Stort opsat crooner show, med Sinatra, Dean Martin og Sammy Davis sange, smoking og kvinde backing group. Og hvad sker der. Manden lagde salen ned. Alle jeg kender, som har overværet eet af hans shows er enige, selv et par, som hadede ham som pesten inden en koncert, ændrede mening.
Så nej. Ikke min stemme du får :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Hvordan kan man virkelig indædt hade manden uden at kende ham..? Måske hvis han har dræbt hele ens familie, kunne jeg forstå det (se, så ville han for alvor komme i medierne), men lige her synes jeg nu ikke den har fortjent denne tvivlsomme ære af at være midtpunkt her. Og hvad vil det der nytte? Måske vil det usandsynlige ske og han vil forsvinde fra medierne (hvor jeg desuden ikke kan mindes at ha' hørt om ham fornylig), men vi har jo stadig Amin Jensen...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-Munk 20 år siden
Michael Carøe ud af Showbusiness!
Et budskab der ikke kan misforståes..
Hvorfor dog det? Fordi manden er Danmarks svar på Paris Hilton!
Manden ingen ved hvorfor er kendt..
Gang på gang tillusker han sig spalteplads i aviserne og god sendetid i radio og TV, uden nogen ved hvorfor han skal have ret til dette. Hvad har han nogensinde gjort?
Nu skal folk ikke tro at initiativtager har noget personligt imod manden, selvom jeg virkeligt indædt hader Michael Carøe, den latterlige trubadur. Han må og skal stoppes! Koste hvad det vil..
Kammerater, nu til hest! Det er nu slaget skal slåes..
Lad os i fællesskab stoppe Michael Carøe!
Hvordan gør vi det?
Stop den mand kampagnen starter nu en online underskriftsindsamling, hvor du kan skrive dig på. Når antallet af underskrifter har noget et passende niveau, vil de blive sendt til en række af de mest kendte danske medier såsom DR, TV2, Ekstra Bladet, BT, Kig Ind, Se og Hør osv., således at de kan indse at majoriteten af den danske befolkning simpelthen ikke længere ønsker at se denne mand i vores mediebillede.
Hvor skriver vi under?
Klik her..
- Steve Carell
#2 filmz-sanjo 20 år siden
#3 filmz-Bruce 20 år siden
Så nej. Ikke min stemme du får :)
#4 MadMartigan 20 år siden
#5 El vez 20 år siden
Hvis vi endelig skal ha nogen ud af show business, hvad så med at tage en der virkelig er uduelig, såsom Anders Bircow?
#6 lagoni 20 år siden
#7 filmz-Munk 20 år siden
Salgstalen er måske lettere ironisk.. :P
- Steve Carell
#8 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-pelleh 20 år siden
#10 davenport 20 år siden