Nu er den her!!!! tråden der træder helt over iden anden grøft en anden verserende tråd.....
jeg lægger ud!
elsker når mit tøj ligger ordentligt i skabet ( og det ikke er mig der har lagt det på plads ) elsker superflyers med salmiak elsker morgensex elsker en god tur i byen med gutterne elsker min kone ( hun kiggede lige over skulderen, så den skulle med ) hehe! elsker min familie elsker når piger har tynde t-shirts på..( så er hun gået igen )
elsker Led Zeppelin elsker at spille musik med bandet elsker at holde filmaften med gutterne elsker at hænge ud med gutterne elsker at tage i biffen og se en god film elsker at se en fantastisk film her hjemme elsker min seng og mit tv elsker at spise lækkert mad og elsker selvfølgelig også familien og vennerne.
Jacob Stegelmann (ja forguder er nok nærmer udtrykket) Troldspejlet Blues Musik Jazz Spinat Tærte Diana Krall og hendes Musik (Costello you Lucky Bastard hehe) De Klasiske Musicals Min Mundharpe (never leave home without it) Mine venner, Veninder og Filmz'er En god tur i Biffen med mine venner Og ja FILM og atter Film! Wii!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
-at sove længe -at få en ny bil -gode uventede overraskelser -når folk på gaden smiler igen! -at overraske -film -alenetid -telia(ups forkert tråd) -bacon...sory !! Bacon
#1 filmz-bullettooth 18 år siden
jeg lægger ud!
elsker når mit tøj ligger ordentligt i skabet ( og det ikke er mig der har lagt det på plads )
elsker superflyers med salmiak
elsker morgensex
elsker en god tur i byen med gutterne
elsker min kone ( hun kiggede lige over skulderen, så den skulle med ) hehe!
elsker min familie
elsker når piger har tynde t-shirts på..( så er hun gået igen )
#2 Yoda 18 år siden
#3 filmz-bullettooth 18 år siden
#4 Pytter 18 år siden
elsker at spille musik med bandet
elsker at holde filmaften med gutterne
elsker at hænge ud med gutterne
elsker at tage i biffen og se en god film
elsker at se en fantastisk film her hjemme
elsker min seng og mit tv
elsker at spise lækkert mad
og elsker selvfølgelig også familien og vennerne.
#5 elwood 18 år siden
Troldspejlet
Blues Musik
Jazz
Spinat Tærte
Diana Krall og hendes Musik (Costello you Lucky Bastard hehe)
De Klasiske Musicals
Min Mundharpe (never leave home without it)
Mine venner, Veninder og Filmz'er
En god tur i Biffen med mine venner
Og ja FILM og atter Film!
Wii!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 lagoni 18 år siden
#7 Åkepool 18 år siden
#8 Patriarch 18 år siden
#9 elwood 18 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-bullettooth 18 år siden