Min kæreste Sex Min familie Film At lave film Filmfotografi (Cinematography) Mine venner Pink Floyd Film musik Min mors frikadeller Min mormors krydderkage Min fars lasagne Leverpostejsmadder Æggemadder med rejer på Popcorn Surround Sound Donald Duck Anders Mattesen Al Pacino Steven Spielberg Axel Strøbye (Så Olsen Banden på Sporet tidligere idag) Når der kommer nye DVD'er hjem Betragte min DVD samling Min hund
Og den iskolde dåse Coca Cola jeg sidder og drikker nu!
- At lave mad - At gøre rent - At sidde selv, sent om aftenen og stirre ud i luften - Ro og fred, uden kreditorere der hænger en i ærmet - Sidste udbetalingsdag før den 1. - At hende der fyrede mig, er blevet opsagt på gråt papir, og fået at vide, at hun ikke skal vise sig der længere, pga. dårlig ledelse. Se dét elsker jeg! (Indsæt selv Jens Unmarks stemme her) - At der ikke kommer nogen forbi uanmeldt - At rejse i USA med lommen fuld af dough - Gulerødder i strimler med Kims Holidaydip til - En god kamp - At sove til F1 om søndagen - At grille - Ikke selv at skulle rydde af og vaske op - At have sprut i huset
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
- Lave Mad - Spise Mad - Drikke god øl! (aka på pubben) - Penge - Deadwood - White Russians - Johnny Depp - Min mor + søster - Gå i biografen - (Nogle) af mine venner - Musik - Regn - Al Swearengen (tak bruce) - Fredage - Bryster - Mojitos - At wanke
#41 mr gaijin 18 år siden
Sådan!!
#42 Åkepool 18 år siden
#43 SpielbergFreak 18 år siden
Jeg elsker...
Min kæreste
Sex
Min familie
Film
At lave film
Filmfotografi (Cinematography)
Mine venner
Pink Floyd
Film musik
Min mors frikadeller
Min mormors krydderkage
Min fars lasagne
Leverpostejsmadder
Æggemadder med rejer på
Popcorn
Surround Sound
Donald Duck
Anders Mattesen
Al Pacino
Steven Spielberg
Axel Strøbye (Så Olsen Banden på Sporet tidligere idag)
Når der kommer nye DVD'er hjem
Betragte min DVD samling
Min hund
Og den iskolde dåse Coca Cola jeg sidder og drikker nu!
#44 Notional 18 år siden
#45 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#46 davenport 18 år siden
- At gøre rent
- At sidde selv, sent om aftenen og stirre ud i luften
- Ro og fred, uden kreditorere der hænger en i ærmet
- Sidste udbetalingsdag før den 1.
- At hende der fyrede mig, er blevet opsagt på gråt papir, og fået at vide, at hun ikke skal vise sig der længere, pga. dårlig ledelse. Se dét elsker jeg! (Indsæt selv Jens Unmarks stemme her)
- At der ikke kommer nogen forbi uanmeldt
- At rejse i USA med lommen fuld af dough
- Gulerødder i strimler med Kims Holidaydip til
- En god kamp
- At sove til F1 om søndagen
- At grille
- Ikke selv at skulle rydde af og vaske op
- At have sprut i huset
#47 filmz-Narniabæver 18 år siden
#48 filmz-Whitetrash 18 år siden
#49 Benway 18 år siden
Idealt set er det, efter min mening, bedst, at ligge gin og vermouth i køleskabet et døgn inden man får gæster, og så hælde direkte i glasset. :)
#50 chronaden 18 år siden
- Spise Mad
- Drikke god øl! (aka på pubben)
- Penge
- Deadwood
- White Russians
- Johnny Depp
- Min mor + søster
- Gå i biografen
- (Nogle) af mine venner
- Musik
- Regn