-Uopdragne børn, unge og voksne. (som f.eks. folk der står i kø og brokker sig højlydt over ekspedienten arbejder langsomt, selv om han/hun gør det så hurtigt som muligt. Beder altid disse mennesker om at lukke røven... KRAFTIGT!) -Vild med dans, og div. livsstil-programmer. -Folk der skriver alt med capslock på. -At læse forum-posts fyldt med stavefejl. Irriterer mine øjne og min hjerne. (ikke en hetz mod folk der lider af ordblindhed og lignende.) -Folk der ikke har respekt for ejendomsretten, f.eks. folk der stjæler men især folk der udøver hærværk! Så skrid dog hjem lorteunger! -Støttere af ungdomshuset! -Fanatikere. -Folk som er demonstrative og leger Rasmus-modsat når det er du prøver at forklare dem noget, hvor de tydeligvis har taget fejl. -Danske rapmusikere! Niaren har jo INTET talent! -Paris Hilton, Lindsay Lohan og Britney Spears! (klappede i mine små fede poter da jeg hørte hendes børn blev taget fra hende, desværre for dem ryger de jo nok bare over til "K-Fed") -Latterlige tilnavne til kendisser og kendis-par (K-Fed, Beniffer osv.) -At mangle penge -Voldtægtsforbrydere! Er der nogen det har fortjent at dø en ekstremt smertefuld død, så er det dem! Får en ubønhørlig trang til at udøve selvtægt hver gang jeg læser om sådan nogle sager! -Folk der ikke har respekt for andre trosretninger end deres egne og højlydt skal sige deres meninger om "kætterne"! -Folk der tror de er sjove, men på ingen måde er det. -Når folk med dårlig ånde taler til mig, fy da føj da! -Rygere som ikke kan forstå at det er grænseløst irriterende for andre at lugte til røgen, og når de bliver gjort opmærksomme på dette kommer med udtalelser som "Ehm, det er jo et frit land, du kan bare gå et andet sted hen!" Luk røven ludertæve!!! (skal lige siges at jeg selv er ryger, men prøver altid at vise hensyn) -Irrationelle mennesker som ikke kan tænke logisk -Racister -The Voice -Uintelligene solarium-misbrugende "brøndby-piger" som har en IQ på lige omkring stuetemperatur, og altid skal gøre folk opmærksomme på dem selv. -Voldelige mennesker som ikke kan klare sig verbalt. -Unge der ikke kan forstå konsekvensen af at mobbe et andet barn -Folk der ikke kan finde ud af at sige undskyld -"Red ring of doom" på min x-box -"BSOD" -Volumebegrænsningen på min Ipod -Folk der tager på natklubben Envy osv.
Har meget mere, men kan ikke overskue at skrive dem p.t.
Ting jeg hader: (Til information er jeg chauffør hos Post Danmark..) • Danmarks Radio og deres licens • Folk der ikke fatter, at sætte bilen i gang ved et lyskryds før der har været grønt i flere sekunder. • Bilister som kører 5-10 km/t langsommere end den aktuelle fartgrænse. (De kører ofte i Toyota..) • Franske biler som kører med dårligt lys på bilen. • Mennesker som ikke kan finde ud af, at køre stærkt uden at køre hasarderet. • Mennesker som ikke kan finde ud af, at blinke.. Det gælder både i rundkørsler og når jeg holder ved en sidevej og folk ender med at dreje ind af samme sidevej. Hvis de havde blinket, så var jeg kørt 15 sekunder tidligere. Det koster mig meget tid i trafikken hver dag! • De af mine kollegaer som ikke kan finde ud af, at køre bil og alligevel får lov at beholde jobbet. (Hvor mange skader ville i tillade, at jeres ansatte lavede på biler inden de blev fyret?) • Når folk hører hvor jeg er ansat, starter de straks med at svine min arbejdsplads til. Nej, det er ikke mig som har stjålet din pakke/brev eller smadret den undervejs. Nej, jeg ved ikke hvorfor dit brev til Tante Oda blev forsinket en dag. Nej, portoen stiger ikke fordi at jeg skal have mere i løn • Ungdomshuset og de mennesker som laver ballade på Nørrebro • Enhedslisten og Pernille Rosenkrantz-Theil • Rap musik • At min Xbox360 larmer og ofte melder unreadable disc • At MS Support ikke svarer på min klage mail. • Tyskere • Polske lastbilchauffører som spørger om vej, selvom de ikke kan hverken tysk eller engelsk. Brug dog den GPS din fætter stjal fra min bil i sidste uge. • Religion – Hvor ville verdenen dog være et dejligt sted uden. • At ejerlejligheder skal være så dyre • Folk som flytter til Danmark og efter flere år stadig ikke kan snakke hverken dansk eller engelsk. • Junior Senior – Kæft noget lorte musik • Monarki • At vaske op
Religion – Hvor ville verdenen dog være et dejligt sted uden.
Jeg er 100 pct. sikker på, at FN nok en dag skal udstede et forbud mod al organiseret religion og gribe ind overfor især de yderliggørende religiøse retninger, der blander sig i politik, og som søger at retfærdiggøre deres terror og deres deltagen i krige med henvisning til diverse religiøse tekster eller - i nogle tilfælde - fantasifulde tolkninger af samme.
Men hvad så med alle ateisterne? Har de aldrig forårsaget/udkæmpet krige med tusinder af civile dødsofre som følgevirkning? Om det overvejende flertal af de forskellige politiske ideologier der findes, må man jo konstatere, at de jo ikke ligefrem har et partiprogram, der tager skarpt afstand til våbenfremstilling (herunder udvikling af atomvåben), krig og militærvæsen, vel?
Så verden ville åbenbart også være et dejligt sted uden ateisme, hva'?
Eller hvad med de kommercielle foretagender rundt om i verden? Mange krige og konflikter bunder i økonomiske interesser og udnyttes af forretningsfolk. En af de mest indbringende forretninger i verden, er våbenindustrien.
Så helt så enkel en metode til en dejligere verden, findes vist ikke.
here wee go again...jehaaarrrr!!! hader folk der skal prøve at fucke en sjov tråd up og skabe en debat, ved at stille spørgsmålstegn ved andres hadeismer.
Årh, hold op, du overlever såmænd nok. ;-) ... og desuden har jeg jo lige hjulpet dig til at føje endnu en ting til din egen personlige hade-liste: nemlig mig selv! ;-D
hader folk der skal prøve at fucke en sjov tråd up og skabe en debat, ved at stille spørgsmålstegn ved andres hadeismer.
Hader uendeligt mange ting, men hader mest af alt, at når man skal nedprinte sine erindringer at man ikke kan huske hvad man ville skrive...
Men hader også: 1. Folk der ikke blinker i trafikken! Specielt ved vognbaneskift og afkørsler. 2. Uopdragende møg unger. 3. BENZIN priserne 4. Udlændinge som er kommet til landet og har fået en masse, og derefter ikke fatter at integrere sig. 5. Ungdomshuset og alt der tilhørende. 6. Franske biler. 7. Hævnaktioner for Muhammed Krisen... Der bliver tegnet 12 små tegninger, som modstykke bliver vores ambassader brændt og dødstrusler udstedet, kom dog til det 21. århunderede mand!
1. Folk der først blinker når de er i svingbanen! Jeg ved godt hvor du skal hen, når du er der fætter, men jeg vil gerne vide det inden du kører derind. Fjols!
2. Gay Parade, hvad er det for noget?! Det er ok at være homoseksuel, men fri mig for Jeres opmærksomheds cirkus. Jeg løber heller ikke rundt og siger jeg kan lide at slikke fisse, imens jeg er klædt ud som Kylling (Det gjorde jeg jo så lige hehe)
3. At folk tager deres børn med og ser Gay Parade, og lad endvidere deres børn hoppe op på vognladene sammen med disse forskruede mennesker. Og viser deres børn en karikatur af hvad homoseksualitet er.
4. Folk der hader Apple produkter.
5. Folk der tror de kan se deres DVD'er i HD, bare fordi de har købt et HD Ready TV..... Følg dog med i udviklingen og brug indersiden i ny og næ!
6. Folk der ikke ryder op efter sig selv
7. Folk der nasser
8. Folk der kommer ind og spørger efter en film i Blockbuster (el. lign), som knap nok er kommet i biograffen endnu, deres argument er så, at de har set traileren på en af deres tidligere lejede DVD'er... JA tumpe, så har der jo nok stået "Kommer snart i biograffen"!!!!
9. Folk som er 100% på Israels side og kun mener at palæstineserne er terroristerne. Hvordan fanden tror du Israel overtog landet i sin tid. Og kig bare på deres nazi måde at "bevare" det.
10. Folk der råber "Benjamin" og "Politikontrol det skaber mere vold" når de under en demonstration, bliver mødt af politiet.
11. Folk der ikke anerkender og respektere politiet.
12. Pædofile mennesker, findes der noget mere ulækkert og umenneskeligt i denne verden?
13. Folk/regeringer der værger børn til krig
14. Folk der mishandler dyr for den ene eller den anden grund.
Jeg hader.... næh i dag deltager jeg ikke. Jeg øver mig så lige en ekstra gang trække noget mere på smilebåndet over de gode ting i verden. :)
#97"1. Folk der ikke blinker i trafikken! Specielt ved vognbaneskift" Det gælder jo heller ikke generelt. Man skal jo kun blinke ved vognbaneskift på motorvejen, hvis man er 'til fare' for de andre billister/det er nødvendigt at gøre dem opmærksom på vognbaneskift eller hvis man vil køre ind i en afkørselsbane.
#98"Hvordan fanden tror du Israel overtog landet i sin tid" I 1948 fik israelerne landet af England på opfordring af FN ifølge resolution 181 fra 1947 om landedeling af det britisk palæstinamandat i en jødisk og arabisk del. Området har før været "ejet" af alle mulige nationer/folkeslag deriblandt Israel/jøderne selv. De ekstraområder Israel i dag har tilegnet sig er vundet i forsvarskrig de tre gange arabiske hærstyrker fejlslået har forsøgt at indvadere den moderne stat Israel. Nej det er sådan set ligeså tosset at påstå området er arabisk. Territorialkrig er territorialkrig, længere er den vist ikke. Og kig bare på deres nazi måde at "bevare" det. Der er den ret væsentlige forskel at tyskerne/russerne byggede mur for at holde borgerne inde. Israelerne bygger mur for at holde folk eller terrorister ude.
#91 cans 18 år siden
-Uopdragne børn, unge og voksne. (som f.eks. folk der står i kø og brokker sig højlydt over ekspedienten arbejder langsomt, selv om han/hun gør det så hurtigt som muligt. Beder altid disse mennesker om at lukke røven... KRAFTIGT!)
-Vild med dans, og div. livsstil-programmer.
-Folk der skriver alt med capslock på.
-At læse forum-posts fyldt med stavefejl. Irriterer mine øjne og min hjerne. (ikke en hetz mod folk der lider af ordblindhed og lignende.)
-Folk der ikke har respekt for ejendomsretten, f.eks. folk der stjæler men især folk der udøver hærværk! Så skrid dog hjem lorteunger!
-Støttere af ungdomshuset!
-Fanatikere.
-Folk som er demonstrative og leger Rasmus-modsat når det er du prøver at forklare dem noget, hvor de tydeligvis har taget fejl.
-Danske rapmusikere! Niaren har jo INTET talent!
-Paris Hilton, Lindsay Lohan og Britney Spears! (klappede i mine små fede poter da jeg hørte hendes børn blev taget fra hende, desværre for dem ryger de jo nok bare over til "K-Fed")
-Latterlige tilnavne til kendisser og kendis-par (K-Fed, Beniffer osv.)
-At mangle penge
-Voldtægtsforbrydere! Er der nogen det har fortjent at dø en ekstremt smertefuld død, så er det dem! Får en ubønhørlig trang til at udøve selvtægt hver gang jeg læser om sådan nogle sager!
-Folk der ikke har respekt for andre trosretninger end deres egne og højlydt skal sige deres meninger om "kætterne"!
-Folk der tror de er sjove, men på ingen måde er det.
-Når folk med dårlig ånde taler til mig, fy da føj da!
-Rygere som ikke kan forstå at det er grænseløst irriterende for andre at lugte til røgen, og når de bliver gjort opmærksomme på dette kommer med udtalelser som "Ehm, det er jo et frit land, du kan bare gå et andet sted hen!" Luk røven ludertæve!!! (skal lige siges at jeg selv er ryger, men prøver altid at vise hensyn)
-Irrationelle mennesker som ikke kan tænke logisk
-Racister
-The Voice
-Uintelligene solarium-misbrugende "brøndby-piger" som har en IQ på lige omkring stuetemperatur, og altid skal gøre folk opmærksomme på dem selv.
-Voldelige mennesker som ikke kan klare sig verbalt.
-Unge der ikke kan forstå konsekvensen af at mobbe et andet barn
-Folk der ikke kan finde ud af at sige undskyld
-"Red ring of doom" på min x-box
-"BSOD"
-Volumebegrænsningen på min Ipod
-Folk der tager på natklubben Envy osv.
Har meget mere, men kan ikke overskue at skrive dem p.t.
#92 Razzia 18 år siden
• Danmarks Radio og deres licens
• Folk der ikke fatter, at sætte bilen i gang ved et lyskryds før der har været grønt i flere sekunder.
• Bilister som kører 5-10 km/t langsommere end den aktuelle fartgrænse. (De kører ofte i Toyota..)
• Franske biler som kører med dårligt lys på bilen.
• Mennesker som ikke kan finde ud af, at køre stærkt uden at køre hasarderet.
• Mennesker som ikke kan finde ud af, at blinke.. Det gælder både i rundkørsler og når jeg holder ved en sidevej og folk ender med at dreje ind af samme sidevej. Hvis de havde blinket, så var jeg kørt 15 sekunder tidligere. Det koster mig meget tid i trafikken hver dag!
• De af mine kollegaer som ikke kan finde ud af, at køre bil og alligevel får lov at beholde jobbet. (Hvor mange skader ville i tillade, at jeres ansatte lavede på biler inden de blev fyret?)
• Når folk hører hvor jeg er ansat, starter de straks med at svine min arbejdsplads til. Nej, det er ikke mig som har stjålet din pakke/brev eller smadret den undervejs. Nej, jeg ved ikke hvorfor dit brev til Tante Oda blev forsinket en dag. Nej, portoen stiger ikke fordi at jeg skal have mere i løn
• Ungdomshuset og de mennesker som laver ballade på Nørrebro
• Enhedslisten og Pernille Rosenkrantz-Theil
• Rap musik
• At min Xbox360 larmer og ofte melder unreadable disc
• At MS Support ikke svarer på min klage mail.
• Tyskere
• Polske lastbilchauffører som spørger om vej, selvom de ikke kan hverken tysk eller engelsk. Brug dog den GPS din fætter stjal fra min bil i sidste uge.
• Religion – Hvor ville verdenen dog være et dejligt sted uden.
• At ejerlejligheder skal være så dyre
• Folk som flytter til Danmark og efter flere år stadig ikke kan snakke hverken dansk eller engelsk.
• Junior Senior – Kæft noget lorte musik
• Monarki
• At vaske op
#44 – Helt enig!
#93 BN 18 år siden
Jeg er 100 pct. sikker på, at FN nok en dag skal udstede et forbud mod al organiseret religion og gribe ind overfor især de yderliggørende religiøse retninger, der blander sig i politik, og som søger at retfærdiggøre deres terror og deres deltagen i krige med henvisning til diverse religiøse tekster eller - i nogle tilfælde - fantasifulde tolkninger af samme.
Men hvad så med alle ateisterne? Har de aldrig forårsaget/udkæmpet krige med tusinder af civile dødsofre som følgevirkning? Om det overvejende flertal af de forskellige politiske ideologier der findes, må man jo konstatere, at de jo ikke ligefrem har et partiprogram, der tager skarpt afstand til våbenfremstilling (herunder udvikling af atomvåben), krig og militærvæsen, vel?
Så verden ville åbenbart også være et dejligt sted uden ateisme, hva'?
Eller hvad med de kommercielle foretagender rundt om i verden? Mange krige og konflikter bunder i økonomiske interesser og udnyttes af forretningsfolk. En af de mest indbringende forretninger i verden, er våbenindustrien.
Så helt så enkel en metode til en dejligere verden, findes vist ikke.
#94 filmz-bullettooth 18 år siden
#95 BN 18 år siden
Årh, hold op, du overlever såmænd nok. ;-) ... og desuden har jeg jo lige hjulpet dig til at føje endnu en ting til din egen personlige hade-liste: nemlig mig selv! ;-D
#96 Bates 18 år siden
Jeg får myrepatter af ham! uffff!
.... og så hader jeg også reklamer....ufff!
#97 Juhler 18 år siden
Men hader også:
1. Folk der ikke blinker i trafikken! Specielt ved vognbaneskift og afkørsler.
2. Uopdragende møg unger.
3. BENZIN priserne
4. Udlændinge som er kommet til landet og har fået en masse, og derefter ikke fatter at integrere sig.
5. Ungdomshuset og alt der tilhørende.
6. Franske biler.
7. Hævnaktioner for Muhammed Krisen... Der bliver tegnet 12 små tegninger, som modstykke bliver vores ambassader brændt og dødstrusler udstedet, kom dog til det 21. århunderede mand!
Og nej jeg er ikke racist!
#98 SpielbergFreak 18 år siden
Jeg hader....
1.
Folk der først blinker når de er i svingbanen! Jeg ved godt hvor du skal hen, når du er der fætter, men jeg vil gerne vide det inden du kører derind. Fjols!
2.
Gay Parade, hvad er det for noget?! Det er ok at være homoseksuel, men fri mig for Jeres opmærksomheds cirkus. Jeg løber heller ikke rundt og siger jeg kan lide at slikke fisse, imens jeg er klædt ud som Kylling (Det gjorde jeg jo så lige hehe)
3.
At folk tager deres børn med og ser Gay Parade, og lad endvidere deres børn hoppe op på vognladene sammen med disse forskruede mennesker. Og viser deres børn en karikatur af hvad homoseksualitet er.
4.
Folk der hader Apple produkter.
5.
Folk der tror de kan se deres DVD'er i HD, bare fordi de har købt et HD Ready TV..... Følg dog med i udviklingen og brug indersiden i ny og næ!
6.
Folk der ikke ryder op efter sig selv
7.
Folk der nasser
8.
Folk der kommer ind og spørger efter en film i Blockbuster (el. lign), som knap nok er kommet i biograffen endnu, deres argument er så, at de har set traileren på en af deres tidligere lejede DVD'er... JA tumpe, så har der jo nok stået "Kommer snart i biograffen"!!!!
9.
Folk som er 100% på Israels side og kun mener at palæstineserne er terroristerne. Hvordan fanden tror du Israel overtog landet i sin tid. Og kig bare på deres nazi måde at "bevare" det.
10.
Folk der råber "Benjamin" og "Politikontrol det skaber mere vold" når de under en demonstration, bliver mødt af politiet.
11.
Folk der ikke anerkender og respektere politiet.
12.
Pædofile mennesker, findes der noget mere ulækkert og umenneskeligt i denne verden?
13.
Folk/regeringer der værger børn til krig
14.
Folk der mishandler dyr for den ene eller den anden grund.
#99 filmz-ZOPTIKEREN 18 år siden
#97 "1. Folk der ikke blinker i trafikken! Specielt ved vognbaneskift" Det gælder jo heller ikke generelt. Man skal jo kun blinke ved vognbaneskift på motorvejen, hvis man er 'til fare' for de andre billister/det er nødvendigt at gøre dem opmærksom på vognbaneskift eller hvis man vil køre ind i en afkørselsbane.
#98 "Hvordan fanden tror du Israel overtog landet i sin tid" I 1948 fik israelerne landet af England på opfordring af FN ifølge resolution 181 fra 1947 om landedeling af det britisk palæstinamandat i en jødisk og arabisk del. Området har før været "ejet" af alle mulige nationer/folkeslag deriblandt Israel/jøderne selv. De ekstraområder Israel i dag har tilegnet sig er vundet i forsvarskrig de tre gange arabiske hærstyrker fejlslået har forsøgt at indvadere den moderne stat Israel. Nej det er sådan set ligeså tosset at påstå området er arabisk. Territorialkrig er territorialkrig, længere er den vist ikke.
Og kig bare på deres nazi måde at "bevare" det. Der er den ret væsentlige forskel at tyskerne/russerne byggede mur for at holde borgerne inde. Israelerne bygger mur for at holde folk eller terrorister ude.
#100 lasse78 18 år siden