Jeg hader min mus. Den er trådløs og jeg skal nørkle og nørkle for at få den til at oplade. For det meste så når det lykkedes oplader den kun et par minutter hvorefter den stopper. Dette driver mig til vanvid da jeg bruger den konstant i mit arbejde... Den provokere mig.
ps: Jeg ved jeg bare kan købe en ny - og det gør jeg også. Men jeg hader den stadig. Den skal smadres med en hammer.
pharmanet (leveret af accenture, lol!), et 100% lorte program. det er altså ikke særlig fedt når der står 20 kunder i kø og ens system bliver ved med at gå ned. hader hader HADER DET! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...
Jeg hader Thomas Buttenschøn. Den lalleglade idiot er så edderspændt irriterende at høre på, at jeg er nødt til at skifte kanal, hvis de spiller en sang med ham i radioen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Jeg HADER, når folk staver te the! Det er frankofilt, det er højrøvet, og det er ikke mindst ikke korrekt dansk. Når jeg er på café, og de staver det the (får det skidt af bare at skrive det), beder jeg altid om en kop the, hvor jeg udtaler det på engelsk. Så fatter de det naturligvis ikke lige med det samme.
Jeg hader folk der tror på 9/11 konspirationer - specielt dem som ikke kan overbevises af fakta, og sund fornuft.
Er i gang med at diskutere det med et par andre komponister inde på et musikforum. De er fucked up i hoved - Måske skyldes det nok i virkeligheden at jeg hader irrationalitet. Så den tager vi med med det samme.
#5, jeg er FULDSTÆNDIG enig. Jeg synes ikke blot, det er tåbeligt, men på en måde også virkelig, virkelig usmageligt og en skændsel mod ofrenes familier. En veninde, som studerer medie i udlandet, blev vist Loose Change som led i undervisningen (og læreren troede fuldt og fast på den klamme, usmagelige omgang lort) - det er dæleme til at blive vred over.
Jeg hader dræber-får (de såkaldte "killer sheeps"). Deres dårlige eksempel synes at have motiveret fremkomsten af de berygtede dræber-biler (de såkaldte "killer cars"), der holder på lur ved gadehjørnerne.
Det jeg hader mest, er dog tidens nyeste kriminelle fænomen: baby-tyvene.
Her er lidt fra pressen om sidstnævnte og andre uhyggelige kriminelle:
Ansatte hos McDonald (især dem i McDrive'n og de, der står der om natten i weekenderne) - sådanne folk må bare lære, at de er nederst på karriere-stigen - de er faktisk slet ikke gået op på den endnu.. Og når man står der, så må man lære, at der bliver fyret dårlige jokes af i løbet af sådan en dag/nat, at man møder ubehagelige personer og at alle ikke smiler til én.. Ellers må de s'gu finde på noget andet at lave..
Cristiano Ronaldo - og jeg er ligeglad med, hvor meget talent han har.. Ingen evner kan gøre godt for det ekstreme tudefjæs, der jo aldrig har set sit lige (med mindre man selvfølgelig tæller Chris Crocker med..)
Bilister, der ikke fatter, at grøn pil betyder forkørselsret og IKKE at det blot er en mulighed at køre, hvis man holder i en svingbane - jeg har ikke brug for at holde 10 minutter ekstra i kø i et lyskryds på vej hjem fra arbejde, fordi folk ikke fatter hvornår de må og ikke må køre i deres bil..
Den danske mentalitet, når det kommer til deltagelse i krig. Jeg forstår ikke, at når der er en soldat, der dør i f.eks. Afghanistan eller Irak, at så kræver samtlige danske chefredaktører og des lige, at Danmark skal trækkes ud af krigen. Selvfølgelig er det synd for personen og dennes familie - men sådan er det altså at være i krig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 Patriarch 18 år siden
Jeg starter.
Jeg hader min mus. Den er trådløs og jeg skal nørkle og nørkle for at få den til at oplade. For det meste så når det lykkedes oplader den kun et par minutter hvorefter den stopper. Dette driver mig til vanvid da jeg bruger den konstant i mit arbejde... Den provokere mig.
ps: Jeg ved jeg bare kan købe en ny - og det gør jeg også. Men jeg hader den stadig. Den skal smadres med en hammer.
Hvad hader du?
#2 caks 18 år siden
#3 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#4 The Insider 18 år siden
#5 Patriarch 18 år siden
Er i gang med at diskutere det med et par andre komponister inde på et musikforum. De er fucked up i hoved - Måske skyldes det nok i virkeligheden at jeg hader irrationalitet. Så den tager vi med med det samme.
#6 The Insider 18 år siden
#7 BN 18 år siden
Det jeg hader mest, er dog tidens nyeste kriminelle fænomen: baby-tyvene.
Her er lidt fra pressen om sidstnævnte og andre uhyggelige kriminelle:
baby-tyve m.m.
#8 filmz-Kadann 18 år siden
Heh, enig. Jeg kan ikke tælle hvor mange gange jeg er røget ind i den diskussion.
#9 HonoDelLoce 18 år siden
Ansatte hos McDonald (især dem i McDrive'n og de, der står der om natten i weekenderne) - sådanne folk må bare lære, at de er nederst på karriere-stigen - de er faktisk slet ikke gået op på den endnu.. Og når man står der, så må man lære, at der bliver fyret dårlige jokes af i løbet af sådan en dag/nat, at man møder ubehagelige personer og at alle ikke smiler til én.. Ellers må de s'gu finde på noget andet at lave..
Cristiano Ronaldo - og jeg er ligeglad med, hvor meget talent han har.. Ingen evner kan gøre godt for det ekstreme tudefjæs, der jo aldrig har set sit lige (med mindre man selvfølgelig tæller Chris Crocker med..)
Bilister, der ikke fatter, at grøn pil betyder forkørselsret og IKKE at det blot er en mulighed at køre, hvis man holder i en svingbane - jeg har ikke brug for at holde 10 minutter ekstra i kø i et lyskryds på vej hjem fra arbejde, fordi folk ikke fatter hvornår de må og ikke må køre i deres bil..
Den danske mentalitet, når det kommer til deltagelse i krig. Jeg forstår ikke, at når der er en soldat, der dør i f.eks. Afghanistan eller Irak, at så kræver samtlige danske chefredaktører og des lige, at Danmark skal trækkes ud af krigen. Selvfølgelig er det synd for personen og dennes familie - men sådan er det altså at være i krig..
#10 lagoni 18 år siden