Jeg har det fint med at folk arbejder sort... og jeg har det fint med at man kan tjene flere penge end mig. Men jeg har det bare skidt med at folk synes man skal have ONDT af dem, over at de har for mange penge, fordi det er besværligt at købe noget uden skattevæsnet fanger dem med hånden i syltetøjskrukken...
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Christian Bale og C Nolan - Så kom jeg lige af med det igen :D
Men ellers er jeg helt enig med Insider og Patriarch omkring 9/11 , direkte respektløst.
Jeg hader folk som skyder skylden på deres egne fejltagelser overpå samfundet, miljøet, naboen, naboens kat. Man er selv herre over sin egen skæbne så stop piveriet og gør noget ved sagen.
Jeg er for nylig begyndt at hade Ole Henriksen. Ikke fordi han for nylig er blevet anderledes, men fordi han af en eller anden grund konstant dukker op alle steder for tiden. Man kan kraftedeme snart ikke tænde for fjernsynet uden at skulle se på ham. Nu vi er ved det så hader jeg generelt folk der bliver berømte på at opføre sig bøsset (hermed en bredside til De Fantastiske Fem). Ikke at forstå som at jeg har et problem med bøsser, men hvorfor gør homoseksualitet ligegyldige mennesker voldsomt interessante? Jeg kan ikke tåle at høre på ham. Så er det sagt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 The Insider 18 år siden
#12 elwood 18 år siden
Lange Reklame pauser
Reality tv
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#14 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 filmz-gofferoffer 18 år siden
#16 filmz-maxhh 18 år siden
Jeg har det fint med at folk arbejder sort... og jeg har det fint med at man kan tjene flere penge end mig. Men jeg har det bare skidt med at folk synes man skal have ONDT af dem, over at de har for mange penge, fordi det er besværligt at købe noget uden skattevæsnet fanger dem med hånden i syltetøjskrukken...
Mvh
MaxHH
#17 filmz-grev_michal 18 år siden
Men ellers er jeg helt enig med Insider og Patriarch omkring 9/11 , direkte respektløst.
Jeg hader folk som skyder skylden på deres egne fejltagelser overpå samfundet, miljøet, naboen, naboens kat. Man er selv herre over sin egen skæbne så stop piveriet og gør noget ved sagen.
#18 Yoda 18 år siden
#19 Guts 18 år siden
#20 gi-jones 18 år siden