Gravatar

#11 The Insider 18 år siden

#10, oh yes.
War. War never changes.
Gravatar

#12 elwood 18 år siden

Det Nye Disney Sjov (savner det gamle Luftens Helte, Nøddepatruljen, Darkwing Duck, Ducktales, Peter Plys, Bubbi Bjørnene)

Lange Reklame pauser

Reality tv

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-maxhh 18 år siden

Jeg har et problem med folk der brokker sig over at have for mange sorte penge liggende i skuffen, som de ikke kan opgive til skattevæsenet...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#14 elwood 18 år siden

#13 Hmm jeg har da lige vasket mine 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 filmz-gofferoffer 18 år siden

Nik og Jay. 'Nuff said.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#16 filmz-maxhh 18 år siden

Jeg har det fint med at folk arbejder sort... og jeg har det fint med at man kan tjene flere penge end mig. Men jeg har det bare skidt med at folk synes man skal have ONDT af dem, over at de har for mange penge, fordi det er besværligt at købe noget uden skattevæsnet fanger dem med hånden i syltetøjskrukken...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#17 filmz-grev_michal 18 år siden

Christian Bale og C Nolan - Så kom jeg lige af med det igen :D

Men ellers er jeg helt enig med Insider og Patriarch omkring 9/11 , direkte respektløst.

Jeg hader folk som skyder skylden på deres egne fejltagelser overpå samfundet, miljøet, naboen, naboens kat. Man er selv herre over sin egen skæbne så stop piveriet og gør noget ved sagen.
Gravatar

#18 Yoda 18 år siden

Dansk Folkeparti - især fætrene Langballe og Krarup, men også Camre kan få hårene til at rejse sig lodret. Afskyeligt og svinsk parti!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 Guts 18 år siden

Brøndby!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#20 gi-jones 18 år siden

Jeg er for nylig begyndt at hade Ole Henriksen. Ikke fordi han for nylig er blevet anderledes, men fordi han af en eller anden grund konstant dukker op alle steder for tiden. Man kan kraftedeme snart ikke tænde for fjernsynet uden at skulle se på ham. Nu vi er ved det så hader jeg generelt folk der bliver berømte på at opføre sig bøsset (hermed en bredside til De Fantastiske Fem). Ikke at forstå som at jeg har et problem med bøsser, men hvorfor gør homoseksualitet ligegyldige mennesker voldsomt interessante? Jeg kan ikke tåle at høre på ham. Så er det sagt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: