Gravatar

#1 putandtake 19 år siden

OT: Udenlandsk parkeringsbøde

Nu er jeg i den uheldige situation, at jeg forleden dag fik sat en parkeringsbøde på 400 svenske pesetas i forruden i Göteborg.

Som den ærlige, men uspekulerede, borger, jeg er, ville jeg høre, om der er nogle herinde der er klar over, om der overhovedet sker noget videre, hvis man ikke betaler bøden? Jeg er sikkert tilbage på den anden side af sundet, og svensk politi skal til at drage vore danske kollegaer ind i sagen for nogensinde at komme videre.
Gravatar

#2 gi-jones 19 år siden

Det kan være at du bliver samlet op af Svenske Black-ops agenter i helikopter en nat når du mindst venter det :) Ellers har jeg ikke noget fornuftigt at bidrage med.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 The Insider 19 år siden

Jeg havde engang en tysk veninde, som fik et par parkeringsbøder i København. Efter en lille rum tid blev der pludselig sendt bøder til hendes hus tilbage i Tyskland, så du må desværre hoste op med pengene. They know where you are :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 stefsims 19 år siden

Hvad er problemet, 400 svenskermønt er det ikke 7-8 danske kroner? ;D
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#5 filmz-Gulzilla 19 år siden

Er det egentligt ikk noget med at de (svensker og nordmærd) overdrager bøderne til private inkasso firmaer hvis man ikke betaler ??? syns at kunne huske en sag med en dansker i norge, hvor de gik helt amok med renter..
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#6 davenport 19 år siden

Jeg mener at politiet arbejder sammen omkring det. Jeg tror sku ikke du slipper. Desværre!
Måske er reaktionstiden lidt længere, men af bitter erfaring har jeg lært, at folk der har penge ude at hænge, nok skal få dem skrabet ind, uanset hvad..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 DarkLight 19 år siden

Hvis bøderne bliver overdraget til f.eks. EuroPark, så kan du ikke slippe udenom.
Ellers er der en rimelig god chance for at du bare kan lade være med at betale. Tit kan det ikke svare sig pga. administrationen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 El vez 19 år siden

Det er sjovt som folk herinde går helt amok hvis der er nogen der nævner piratkopiering, men når det gælder parkeringsbøder er det pludselig en helt anden sag :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 dyg 19 år siden

#8 - Svenske parkeringsbøder, svenske!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 filmz-ataris 19 år siden

Det er sjovt som folk herinde går helt amok hvis der er nogen der nævner piratkopiering, men når det gælder parkeringsbøder er det pludselig en helt anden sag :)

Sjovt, jeg havde samme tanke :)
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: