Det var alt, jeg fik ud af første argument. Det giver desuden ikke meget mening at fremhæve en sektion om livets opståen som modsvar til en video om evolutionsteorien.
#22 Når du først taler om Jerry Coynes video og så skriver "præsentationer fra modsat side", går jeg ud fra, det er ment som modstand til videoen, altså evolutionsteorien.
DonExodus' video synes jeg er så stærk fordi jeg ikke med min ellers gode fantasi kan forestille mig en kreationistisk forklaring på det fænomen han beskriver.
Men det har de vel heller ikke intentioner om? De mener jo, at en falsificering af en enkel, lille del af evolutionsteorien er nok, uanset om resten stadig hænger sammen.
En falsificering? Mindre kan også gøre det. Alene det at finder et område der endnu ikke kan forklares gør, at i deres hjerner må Gud være svaret. Suk... Men de prøver alligevel at bortforklare alting.. og jeg gad godt se en bortforklaring af DonExodus' video. Jeg tror virkelig det ville udstille dem.
Anyway det er i dag 150 år siden arternes oprindelse blev udgivet. Think about it.
Hun er dog ikke helt up to date med Dawkins, selvom hun siger hun elsker ham. Modsat hvad hun siger så mener Dawkins at videnskab og religion beskæftiger sig med nogle af de samme spørgsmål, og på nogle måder er inkompatible.
Men det er dejligt at se at deres stunt ikke går igennem uden kamp.
Jeg satte mig faktisk for at læse den, men måtte opgive ret hurtigt. Den minder mig mest af alt om en stil fra folkeskolen, hvem begynder fx sin afhandling med "Hello, my name is Kent Hovind"?
#21 natterjack 15 år siden
#22 Riqon 15 år siden
Jeg fremhævede så heller ikke Tim Standish som en respons til Jerry Coyne (men noget siger mig, du allerede er klar over dette ...).
#23 natterjack 15 år siden
#24 natterjack 15 år siden
#25 Patriarch 15 år siden
Anyway det er i dag 150 år siden arternes oprindelse blev udgivet. Think about it.
#26 natterjack 15 år siden
#27 Patriarch 15 år siden
Hun er dog ikke helt up to date med Dawkins, selvom hun siger hun elsker ham. Modsat hvad hun siger så mener Dawkins at videnskab og religion beskæftiger sig med nogle af de samme spørgsmål, og på nogle måder er inkompatible.
Men det er dejligt at se at deres stunt ikke går igennem uden kamp.
#28 natterjack 15 år siden
#29 Patriarch 15 år siden
"Dr" Kent Hovinds "doctorafhandling" findes nu på WikiLeaks
http://wikileaks.org/wiki/Young-earth_creationist_...
Han er noget af det mest ekstreme i genren, men mange af hans argumenter gengives af kreationister generelt (inklusiv i tråde her på filmz).
#30 natterjack 15 år siden