Gravatar

#121 The Insider 19 år siden

Haha, stadigvæk det bedste argument i verden ;-) Men jo, stik mig en brugbar adresse så ville det være mig en udsøgt fornøjelse.
War. War never changes.
Gravatar

#122 vapor 19 år siden

Jeg synes at dommeren var genial! Spillerene må sgu da bare opfører sig ordenligt og spille bold.
Gravatar

#123 Verbal 19 år siden

Jeg skulle sågar gerne kommentere gratis, hvis DR betaler kost og logi i Tyskland.
And like that... he's gone.
Gravatar

#124 ks 19 år siden

Desuden lykkedes det Holmstrøm igår at fortælle seerne, at alle klubber i Portugal kunne hente et ubegrænset antal sydamerikanere til klubben da de ikke havde samme restriktioner på ikke-EU borgere som andre europæiske lande. Tak for information Holmstrøm, for den er fuldstændig forkert - klubber fra Portugal kan hente et ubegrænset antal brassere til Portugal pågrund af tidligere kolonitider, går jeg udfra, mens andre gutter fra samme kontinent tæller som udlændinge. Lige præcis det irriterede mig grusomt, hader simpelthen når kommentatorerne fyrer en gang pis af i deres forsøg på at sprede deres store viden. Han kunne i det mindste tjekke op på sine fakta. Enhver Football Manager spiller er tilsyneladende bedre informeret end ham :)

Og jeg elsker også fantastiske kommentarer som "Her er endnu en kamp som begge hold gerne vil vinde", men de er trods alt relativt sjove og fungerer mere som primitiv underholdning en direkte forkert information, for han har jo helt og aldeles ret :) Ellers vil jeg også gerne udpege Morten Bruun's geniale "Her er en situation hvor han enten kan vælge at skyde over eller langt over".
Gravatar

#125 The Insider 19 år siden

hehe, synes sgu Morten klarer den meget godt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#126 filmz-jonasgr 19 år siden

Morten Bruun er rigtig god som den analytiske ekspert. Synes generelt at DR har stablet et rigtig godt team op til dette her VM.

Jeg undrer mig bare lidt over, hvorfor det lige pludselig er Birger Peitersen der skal være ekspert nu, fremfor Morten Bruun. Ikke fordi at Birger er dårlig på nogen måde. Jeg synes faktisk også at han er rigtig god.

Den næsten de kunne tage ind vil måske være Jens Bangsbo ?

Den bedste kommentar faldt alligevel til VM i 2002, hvor Peter Rudbæk og mener at det var Holger Rasmussen kommenterede en af Italiens kampe. Hvor Rudbæk udtaler : "de har lækkert hår dem fra Italien".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#127 The Insider 19 år siden

Selvom jeg må sige, at jeg virkelig hader italierne af et ondt hjerte, så var der ikke skyggen af et rødt kort dér. Måske et lille gult, men rødt? Men altså, så længe det hjælper med at gøre Italien mere handicappet og styrke deres chancer for at blive sendt tidligt hjem i unåde...
War. War never changes.
Gravatar

#128 vapor 19 år siden

Tynd udvisning der til Italian. Gult havde været korrekt.
Gravatar

#129 pulse83 19 år siden

#127 Enig. Nu må vi se om Sepp Blatter går ud efter kampen og kritiserer dommeren...
Excuse me, Flo!
Gravatar

#130 The Insider 19 år siden

Nej da, fordi hvis de gør det skidt er Blatter garanteret glad :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: