Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 6 Ja, for sidst jeg så den hjemme i US of A var det til godt 40 $ :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 filmz-Bruce 19 år siden

#11 Er den anbefalelsesværdig? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 12 Bestemt, men lad mig lige ringe til min lokale DVD-Pusher, derover og høre om han har den til en mere fornuftig pris.

Gravatar

#14 filmz-Bruce 19 år siden

#13 Super, tak :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 14 Har lige snakket med ham og han sender en mail når han ved noget mere :)

Gravatar

#16 dyg 19 år siden

Jeg vil da også byde ind. Jeg må indrømme, at jeg ikke er klar over hvor ukendt den er, men derfor vil jeg gerne anbefale Rainer Werner Fassbinder's Angst essen Seele auf fra 1974.

Anmeldelse ved DVDTalk

Angst essen Seele auf ved Axel, kan sikkert fåes billigere andetsteds.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Jeg vil også gerne tilslutte mig denne tråd, med en lille austarlsk perle - "Picnic at Hanging Rock" som er lavet af en af Australiens bedste instruktører - Peter Weir.

Den findes i flere forskellige udgaver men de 2 bedste jeg har set er blevet anmeldt på DVD-times:

Umbrella Entertainments udgave, der har det bedste ekstra materiale, men skal man have den udgave som komme tættest på Peter Weirs biografudgave, bør man vælge Criterions der er skrabet for Ekstras men er til gengæld godtkendt af Weir.

DVD-beaver har en smuk lille samling billeder fra den.

Begge udgaver kan købes forskellige steder på nettet og til meget forskellige priser.

Gravatar

#18 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

En anden lille god film som hører hjemme i denne tråd er El Lobo/The Wolf som kigger lidt nærmere på terror i 70'ernes Italien/Spanien og kan godt minde om Donnie Brasco

Du kan læse mere om den på Filmens Hjemmeside eller Yahoos omtale.

Jeg har pt. kun kendskab en lækker spansk DTS udgave og det er denne her som der også er engelske tekster på: EL-Lobo / The Wolf på DVD, som er en ganske god udgave, der kan købes flere steder på nettet.

Gravatar

#19 mr gaijin 19 år siden

En ungarsk film, som jeg endnu ikke har set, men som ud fra beskrivelsen lyder ganske interessant:

Hukkle (2002), written and directed by György Pálfi, fits into no genre. It's a Hungarian film, with almost no dialogue, and it's truly unique.
The work "hukkle" is an attempt to imitate the sound of a hiccup. Throughout a movie--set in a rural Hungarian village--an old man sits by the side of a road and hiccups. Meanwhile, life in and around the village goes on as people eat, work, and play.
Despite the idyllic nature of the landscape, something bad is happening in the village. A police officer is investigating a crime, and the director appears to be providing clues for us about what's happening and why.

IMDB link
8 pund hos Play
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#20 tiny 19 år siden

# 2

Ang. In Cold Blood vises den i øjeblikket på TV 1000 Classic. Den vises faktisk i aften kl 22 og igen imorgen kl 17.50.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: