Gravatar

#51 lagoni 20 år siden

#49 - 11:14 kan fås på DVD.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#52 filmz-principia 20 år siden

Whoever saves one life, saves the world entire... (Schindler's List)
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
Gravatar

#53 PlattFuss6.7 20 år siden

Nå så er det nok derfor jeg ikke kan finde den :)
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#54 lyspunkt 20 år siden

Jeg kom lige i tanke om en lille perle, der plejer at skille vandene. Toys er efter min mening en smuk, anderledes og musikalsk film. Den kan jo ikke engang kaldes underlig, men er alligevel ikke faldet i almenvældets smag.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#55 aknot 20 år siden

Dette her er hvad jeg mener er Verhoeven´s bedste ikke amerikanske film, og også en overset perle!!
Gravatar

#56 aknot 20 år siden

de har den også på Dvdoo til 99kr. (+ 19 i forsendelse, så det er en smule dyre) klik på mig
Gravatar

#57 filmz-Solevad 20 år siden

Blow out er meget overset, nogle der har set den som ka gi mig ret?
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#58 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 57 måske i din generation (no offence !) men bestemt ikke i min :)

Der er mange oversete perler, som ikke alle husker i dag ... sidste år var der jo bl.a. My Life Without Me, eller, hvis vi gå lidt længere tilbage til fx 70'erne (Next Stop, Greenwich Village, The Goodbye Girl, Dog Day Afternoon, Serpico etc) 80'erne (David Mamets House of Games/Things Change, To Live and Die in L.A., Monsieur Hire etc) og 90'erne (David Mamets Homicide, The Grifters, De Vilde Siv etc.), hvert år(ti) har sine film, der totalt bliver overskygget af fx enten endnu en blockbuster der skubber en film ud i de små sale eller væk fra markede til et forsøg på et nyt liv enten på tv eller video/dvd, eller fordi de på premiere tidspunktet er for politiske ukorrkte, men som i dag er efterspurgte film af en eller anden grund.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#59 filmz-Bruce 20 år siden

#58 Helt enig :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#60 JannikAnd 20 år siden

En mesterlig film der i min (unge) vennekreds er meget afholdt.

Skriv ny kommentar: