Jeg kom lige i tanke om en lille perle, der plejer at skille vandene. Toys er efter min mening en smuk, anderledes og musikalsk film. Den kan jo ikke engang kaldes underlig, men er alligevel ikke faldet i almenvældets smag.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
# 57 måske i din generation (no offence !) men bestemt ikke i min :)
Der er mange oversete perler, som ikke alle husker i dag ... sidste år var der jo bl.a. My Life Without Me, eller, hvis vi gå lidt længere tilbage til fx 70'erne (Next Stop, Greenwich Village, The Goodbye Girl, Dog Day Afternoon, Serpico etc) 80'erne (David Mamets House of Games/Things Change, To Live and Die in L.A., Monsieur Hire etc) og 90'erne (David Mamets Homicide, The Grifters, De Vilde Siv etc.), hvert år(ti) har sine film, der totalt bliver overskygget af fx enten endnu en blockbuster der skubber en film ud i de små sale eller væk fra markede til et forsøg på et nyt liv enten på tv eller video/dvd, eller fordi de på premiere tidspunktet er for politiske ukorrkte, men som i dag er efterspurgte film af en eller anden grund.
#51 lagoni 20 år siden
#52 filmz-principia 20 år siden
Billigere inkl. fragt
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#53 PlattFuss6.7 20 år siden
#54 lyspunkt 20 år siden
#55 aknot 20 år siden
Dette her er hvad jeg mener er Verhoeven´s bedste ikke amerikanske film, og også en overset perle!!
#56 aknot 20 år siden
de har den også på Dvdoo til 99kr. (+ 19 i forsendelse, så det er en smule dyre) klik på mig
#57 filmz-Solevad 20 år siden
#58 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Der er mange oversete perler, som ikke alle husker i dag ... sidste år var der jo bl.a. My Life Without Me, eller, hvis vi gå lidt længere tilbage til fx 70'erne (Next Stop, Greenwich Village, The Goodbye Girl, Dog Day Afternoon, Serpico etc) 80'erne (David Mamets House of Games/Things Change, To Live and Die in L.A., Monsieur Hire etc) og 90'erne (David Mamets Homicide, The Grifters, De Vilde Siv etc.), hvert år(ti) har sine film, der totalt bliver overskygget af fx enten endnu en blockbuster der skubber en film ud i de små sale eller væk fra markede til et forsøg på et nyt liv enten på tv eller video/dvd, eller fordi de på premiere tidspunktet er for politiske ukorrkte, men som i dag er efterspurgte film af en eller anden grund.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 filmz-Bruce 20 år siden
#60 JannikAnd 20 år siden
En mesterlig film der i min (unge) vennekreds er meget afholdt.