Se nu stødte jeg lige på omtale af filmene Koyaanisqatsi og Powaqqatsi, som jeg altid har troet var 2 film af Jens Lüberth fra Sissimut i Grønland. Men jeg har åbenbart troet fejl:
Nu har jeg checket nogle anmeldelser ud og det er åbenbart ikke noget for enhver, men alligevel noget specielt, så CDWOWs tilbud, begge i box til 9.99£ bliver nok nuppet.
god smag #42 check også andre Hal Ashby film ud: "The Last Detail(Nicholson)", "Being There" (Sellers). Flere 70er film: Milos Formans første amerikanske film - "Taking Off"(Buck Henry)er fremragende. Ligeledes se Jonathan Demmes "Melvin og Howard" en noget anden Howard Hughes fortolkning end "Aviator"
#41 filmz-Bruce 20 år siden
Nu har jeg checket nogle anmeldelser ud og det er åbenbart ikke noget for enhver, men alligevel noget specielt, så CDWOWs tilbud, begge i box til 9.99£ bliver nok nuppet.
Koyaanisqatsi
Powaqqatsi
Og så er der jo den suveræne They Shoot Horses, Don't They?
#42 lyspunkt 20 år siden
#43 kill the bills 20 år siden
#44 filmz-Bruce 20 år siden
Silent Running
#45 jessup 20 år siden
#46 mr gaijin 20 år siden
#47 Kalle Ferm 20 år siden
#48 PlattFuss6.7 20 år siden
Nogen der ved hvor man kan købe den??
#49 JannikAnd 20 år siden
Jeg tror ikke "11:14" fås på DVD, men "Go" er nem nok. Here you go. Denne har danske subs, men den eksisterer også i en R1.
#50 chuck 20 år siden
#45 Shampoo af Ashby var rigtig sjov. Warren Beatty og Julie Christie var grineren.
#41 Det er nogle meget stemningsfulde og afslappende film. Fabelagtig fotografering.
Princess Mononoke
Ved ikke hvor overset den er, men den er fremragende ligesom mange andre af Miyazakis film.
Om en Kubrick film er overset afhænger vel af øjnene, der ser. Så den her skal med Paths of Glory