Gravatar

#41 filmz-Bruce 20 år siden

Se nu stødte jeg lige på omtale af filmene Koyaanisqatsi og Powaqqatsi, som jeg altid har troet var 2 film af Jens Lüberth fra Sissimut i Grønland. Men jeg har åbenbart troet fejl:

Nu har jeg checket nogle anmeldelser ud og det er åbenbart ikke noget for enhver, men alligevel noget specielt, så CDWOWs tilbud, begge i box til 9.99£ bliver nok nuppet.

Koyaanisqatsi
Powaqqatsi

Og så er der jo den suveræne They Shoot Horses, Don't They?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#42 lyspunkt 20 år siden

Jeg har altid hold meget af Harol And Maude. En sort komedie om en dreng, der er facineret af døden, der bliver ven med en gammel dame.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#43 kill the bills 20 år siden

Jeg ved ikke om den er overset, men Battle Royal er en skide fed film.
Gravatar

#44 filmz-Bruce 20 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 jessup 20 år siden

god smag #42 check også andre Hal Ashby film ud: "The Last Detail(Nicholson)", "Being There" (Sellers). Flere 70er film: Milos Formans første amerikanske film - "Taking Off"(Buck Henry)er fremragende. Ligeledes se Jonathan Demmes "Melvin og Howard" en noget anden Howard Hughes fortolkning end "Aviator"
This is just until June
Gravatar

#46 mr gaijin 20 år siden

#41 Det var godt nok billigt. Glem forresten ikke Naqoyqatsi. Den tredje i rækken.

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#47 Kalle Ferm 20 år siden

Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#48 PlattFuss6.7 20 år siden

11:14 lidt i stil med Go

Nogen der ved hvor man kan købe den??
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#49 JannikAnd 20 år siden

Jeg tror ikke "11:14" fås på DVD, men "Go" er nem nok. Here you go. Denne har danske subs, men den eksisterer også i en R1.
Gravatar

#50 chuck 20 år siden

#48 Overalt i Danmark, den danske titel er Reflex :)

#45 Shampoo af Ashby var rigtig sjov. Warren Beatty og Julie Christie var grineren.

#41 Det er nogle meget stemningsfulde og afslappende film. Fabelagtig fotografering.

Princess Mononoke
Ved ikke hvor overset den er, men den er fremragende ligesom mange andre af Miyazakis film.

Om en Kubrick film er overset afhænger vel af øjnene, der ser. Så den her skal med Paths of Glory
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: