Gravatar

#21 Slettet Bruger [1764451372] 11 år siden

Tjo, Chris Nolan kan jeg måske være lidt med på, da han nærmest lovprises som en af de største instruktører nogensinde.

Hans debutspillefilm er ret habil, især i lyset af hvad han havde at arbejde og hans næste, "Memento", er den eneste af hans film, der nærmer sig topkarakterer i min bog.

Så er der "Batman Begins" og "The Prestige", der er virkelig gode film, dog ikke mesterværker.

"Insomnia", "The Dark Knight" og "Inception" ligger lige over middel og "The Dark Knight Rises" rammer det middelmådige.

Der er selvfølgelig ikke en eneste, jeg betragter som direkte dårlig, men jeg kan ikke helt følge, at folk nærmest ser ham som Jesus af film. :)

En anden, jeg lige kan komme på, er Spike Lee. Han har to rigtig gode film under bæltet: "Inside Man" og "25th Hour", udover disse to, lader han primært på at køre på hype fra sine ghetto-film fra 90'erne.
Gravatar

#22 HonoDelLoce 11 år siden

Snaden (20) skrev:
[url= får sin kætterdom[/url] :)

Tø hø.. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#23 Zombi 11 år siden

HonoDelLoce (17) skrev:
Stanley Kubrick !

Jeg ved godt, at jeg står ret alene med den her :D Men af hans film ser jeg faktisk kun Full Metal Jacket og The Shining som noget virkelig at råbe hurra for.

Og Dr. Strangelove, Clockwork Orange, Spartacus etc.
Gravatar

#24 HonoDelLoce 11 år siden

Zombi (23) skrev:
HonoDelLoce (17) skrev:
Stanley Kubrick !

Jeg ved godt, at jeg står ret alene med den her :D Men af hans film ser jeg faktisk kun Full Metal Jacket og The Shining som noget virkelig at råbe hurra for.

Næh...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 Collateral 11 år siden

Zombi (23) skrev:

...og ikke at forglemme '2001: A Space Odyssey'
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#26 Zombi 11 år siden

HonoDelLoce (24) skrev:
Zombi (23) skrev:
HonoDelLoce (17) skrev:
Stanley Kubrick !

Næh...

Jo...
Gravatar

#27 Kruse 11 år siden

Collateral (25) skrev:
...og ikke at forglemme '2001: A Space Odyssey'

Og "Paths of Glory" og "Barry Lyndon" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#28 Collateral 11 år siden

Kruse (27) skrev:
Og "Paths of Glory" og "Barry Lyndon" :)

Har jeg til gode endnu. Sidstnævnte har jeg endda stående.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#29 Kruse 11 år siden

Collateral (28) skrev:
Har jeg til gode endnu. Sidstnævnte har jeg endda stående.

Dem kan du godt glæde dig til. Især "Paths of Glory", som efter min mening er hans anden bedste film. Naturligvis efter "A Clockwork Orange" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#30 HonoDelLoce 11 år siden

Crazy, I tell you! You are all Crazy!

Skodfilm på skodfilm på skodfilm! :P

Aaaarh, det er måske også liiiiige at tage munden for fuld ;)

Skriv ny kommentar: