Gravatar

#91 nakalay 22 år siden

#90 Jeg prædiker den barske sandhed :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#92 filmz-Asta 22 år siden

#91 Er du sikker på at du ikke bare prædiker?? (Hmm...en chat-prædikant?)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#93 nakalay 22 år siden

#92 Har jeg nogensinde løjet for dig?
Gravatar

#94 DarkLight 22 år siden

Det er specielt Asta og Nakalay. Hold op med at bringe emner off-topic. Brug det private system.
Og denne gang mener jeg det faktisk. Ellers også kan i bruge jubii chat eller sms'e sammen. Efter alt at dømme kender Asta til det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#95 filmz-Asta 22 år siden

#93 Hvor f*nden skulle jeg vide det fra?!? *G*
....du er jo f.eks. mistænkelig langsom til at få sat det billede på.....*LOOOOL*
(Nu har jeg vist også snart skam-malket koen....)
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#96 filmz-ceviv 22 år siden

#94 der må være en meget vred lille dreng inde i den store mand:) du har brokket dig på alle de tråde jeg har set. Måske skulle du tælle til 10 istedet, det sagde min gamle børnehavelærer hjalp...
Gravatar

#97 DarkLight 22 år siden

Det siver åbenbart ikke ind. Skulle man prøve at hælde ?

EDIT: Tjja, hader bare at se tråde omhandlende gode emner blive forvandlet til enetaler eller samtaler mellem 2 personer, som ligesågodt kunne foregå privat.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#98 nakalay 22 år siden

#94 Slap af, DarkLight. Det er krafteme ikke Auschwitz det her :)
Gravatar

#99 dyg 22 år siden

Jeg må give DarkLight helt ret, nu har i fået Tom Cruise tråden, kan i så ikke blive derinde, eller oprette en tråd, der ikke omhandler noget vi andre kunne interessere os for? Som DL siger, så kan i også tjadde i priv-systemet eller gerne på jubii-chat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#100 filmz-Asta 22 år siden

Jeg må indrømme at jeg kan se pointen *S*. Nakalay, skam dig!
*GG*.
Men jo, kan egentlig godt se at det er skide irriterende. Det er bare noget der kommer naturligt.
Meeeen men men....jeg erindre svagt at diskutionen på et tidspunkt gik over i noget militærsnak. Det så jeg ikke nogen sidde og bitche over.... :-)
-

Skriv ny kommentar: