Det er specielt Asta og Nakalay. Hold op med at bringe emner off-topic. Brug det private system. Og denne gang mener jeg det faktisk. Ellers også kan i bruge jubii chat eller sms'e sammen. Efter alt at dømme kender Asta til det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#93 Hvor f*nden skulle jeg vide det fra?!? *G* ....du er jo f.eks. mistænkelig langsom til at få sat det billede på.....*LOOOOL* (Nu har jeg vist også snart skam-malket koen....) -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#94 der må være en meget vred lille dreng inde i den store mand:) du har brokket dig på alle de tråde jeg har set. Måske skulle du tælle til 10 istedet, det sagde min gamle børnehavelærer hjalp...
Det siver åbenbart ikke ind. Skulle man prøve at hælde ?
EDIT: Tjja, hader bare at se tråde omhandlende gode emner blive forvandlet til enetaler eller samtaler mellem 2 personer, som ligesågodt kunne foregå privat.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg må give DarkLight helt ret, nu har i fået Tom Cruise tråden, kan i så ikke blive derinde, eller oprette en tråd, der ikke omhandler noget vi andre kunne interessere os for? Som DL siger, så kan i også tjadde i priv-systemet eller gerne på jubii-chat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg må indrømme at jeg kan se pointen *S*. Nakalay, skam dig! *GG*. Men jo, kan egentlig godt se at det er skide irriterende. Det er bare noget der kommer naturligt. Meeeen men men....jeg erindre svagt at diskutionen på et tidspunkt gik over i noget militærsnak. Det så jeg ikke nogen sidde og bitche over.... :-) -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#91 nakalay 22 år siden
#92 filmz-Asta 22 år siden
-
#93 nakalay 22 år siden
#94 DarkLight 22 år siden
Og denne gang mener jeg det faktisk. Ellers også kan i bruge jubii chat eller sms'e sammen. Efter alt at dømme kender Asta til det.
#95 filmz-Asta 22 år siden
....du er jo f.eks. mistænkelig langsom til at få sat det billede på.....*LOOOOL*
(Nu har jeg vist også snart skam-malket koen....)
-
#96 filmz-ceviv 22 år siden
#97 DarkLight 22 år siden
EDIT: Tjja, hader bare at se tråde omhandlende gode emner blive forvandlet til enetaler eller samtaler mellem 2 personer, som ligesågodt kunne foregå privat.
#98 nakalay 22 år siden
#99 dyg 22 år siden
#100 filmz-Asta 22 år siden
*GG*.
Men jo, kan egentlig godt se at det er skide irriterende. Det er bare noget der kommer naturligt.
Meeeen men men....jeg erindre svagt at diskutionen på et tidspunkt gik over i noget militærsnak. Det så jeg ikke nogen sidde og bitche over.... :-)
-