Gravatar

#11 gi-jones 20 år siden

Jeg vil nu mene at det siger mest om deres Home Entertainment afdeling. Jeg tror bestemt ikke det er de samme folk der laver filmene og beslutter hvordan dvd-erne skal se ud.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 filmz-Bruce 20 år siden

Du har helt ret og ved et kig på trailer sektionen hos Apple, er udvalget hos Universal da også langt mere imponerende end det Paramount lige har på trapperne.

Men hvem ved. Dreamworks har jo et godt renomé og køb af virksomheder sker jo oftest ud fra, at den virksomhed som købes, har noget at tilbyde, som køberen ikke har og derfor har et ønske om at udvikle bedre og mere differentierede produkter. Og da Dreamworks er et godt brand, mon så ikke de får lov at fortsætte i samme regi, men måske nu blot får sikret deres bagland? Hvis Paramount er en fornuftig køber, så var det nok dette scenarie, jeg ville satse på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 mr gaijin 20 år siden

Jeg vil også tro, at Dreamworks får lov at forsætte, som de gjorde. Der selvfølgelig nu nogle øvre beslutningstagere, som måske vil sætte en stopper for visse ting. Dreamworks hører nu under Paramount, som tilsvarende hører under Viacom. Men bare det, at Paramount fik lov at købe Dreamworks så hurtigt, tyder på at Viacom og Paramount ikke går i detaljer, når de handler. Så vidt jeg har forstået, så er Dreamworks Animation fortsat uafhængig i produktionen. Paramount har blot overtaget distributionsrettighederne, som Dreamworks selv var berømt for at fucke up. Fejlberegningerne af "Shrek 2" DVDen er jo uheldigt berømte.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14 Kalle Ferm 20 år siden

Hvad bestod de i på Shrek 2 da?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#15 mr gaijin 20 år siden

#14 De havde overvurderet salget af "Shrek 2" og lavet alt for mange DVDer. Da det viste sig at estimated sales overhovedet ikke svarede til faktisk antal solgte DVDer, faldt værdien af aktierne gevaldigt på ingen tid. De fik solgt mange eksemplarer, men det enormt høje antal de havde forventet, hvilket var noget af en bommert.
Gravatar

#16 jacob_uno 20 år siden

He he, i Politiken stod der at de købte Dreamworks for 10 mil. kroner. Godt køb.
Chenny!
Gravatar

#17 mr gaijin 20 år siden

#16 Det passer skam hvis mil. står for milliarder.

Skriv ny kommentar: