Gravatar

#1 El vez 22 år siden

Nu har der været en masse snak om Anime her på sitet. Jeg så lige Ghost In The Shell igen, og besluttede mig for at kigge lidt på Mamoru Oshiis andre værker.. Det lader til han har lavet en TV serie kaldet Patlabor og efterfølgende to film med samme navn.

Filmene har fået hhv. 7.0 og 7.3 på imdb, hvilket er næsten ligeså godt som Ghost In The Shell, som jeg synes er ret fantastisk..

Nogen der har Patlabor filmen eller tv-serierne ? Kan det anbefales hvis man godt kan lide Ghost In The Shell ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 Ikari 22 år siden

Jeg har ikke fået set tv-serien Patlabor, men har set de to film for en 5 år siden. Der forekommer nogen flotte actionsekvenser i dem og detaljeret animation, men der forekommer også en hel del dialog, som måske godt kan forekomme langtrukkent, hvis man sidder og kun venter på de flotte scener. Men hvis man er til mecha (kæmperobotter), kan de to film klart anbefales. De er efter min mening ikke helt så gode som Ghost, men de er klart et (gen)kig værd. :-)

Desuden findes der også en tredje Patlabor-film, men den har jeg endnu til gode. Den har titlen "Patlabor WXIII: The Movie"

Skriv ny kommentar: