PJ har lagt deres nye single på deres HP. (www.pearljam.com)
Og gæt hvem der sidder på arbejde, uden lydkort og mulighed for download. - Lige før man flexer ud tidligt i dag, for at kommer hjem og høre verdens bedste band.
Deres nye album kommer vidst 2. maj og er selftiteled.
God fornøjelse, og hvis nogen hører nummeret før mig, så skriv lige om det er godt... Men mon ikke det er det??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ikke engang den gode tilbydes en ussel kommunalarbejder.. Vi kan ikke downloade. Windows er noget helt nyt og smart, der erstatter det lækre sort/grønne interface :)
Så fik jeg den hørt. Ved første gennemlytning er det meget lige ud af landevejen-rock, men deres sange har det med at gro på éen. Jeg glæder mig til albummet til maj.
I skulle tage at tjekke pearl-jam.dk ud! Det er faktisk et vildt godt forum hvis man vil følge lidt med, og så er der også ved at komme gang i siden med nyheder osv... Det kunne da være fedt at få nogle flere seriøse pearl jam fans med ind på forumet! :)
Mht nummeret så har jeg hørt det over og over igen, og det er helt fantastisk! Det er rigtig i stil med Vs og Ten. Det skal nok blive godt med det nye album, og man må sige at forventningerne er i top! Det kom først ud i en rigtig dårlig kvalitet, men det der ligger på deres side nu er da god kvalitet.
#1 davenport 19 år siden
Og gæt hvem der sidder på arbejde, uden lydkort og mulighed for download. - Lige før man flexer ud tidligt i dag, for at kommer hjem og høre verdens bedste band.
Deres nye album kommer vidst 2. maj og er selftiteled.
God fornøjelse, og hvis nogen hører nummeret før mig, så skriv lige om det er godt... Men mon ikke det er det??
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 filmz-vassago 19 år siden
#4 davenport 19 år siden
#5 filmz-Kadann 19 år siden
#6 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#7 davenport 19 år siden
Ved første gennemlytning er det meget lige ud af landevejen-rock, men deres sange har det med at gro på éen.
Jeg glæder mig til albummet til maj.
#8 El vez 19 år siden
Det bliver spændende at høre det nye album, de har jo annonceret at det bliver hårderde end tidligere :)
#9 davenport 19 år siden
#10 filmz-Solevad 19 år siden
Mht nummeret så har jeg hørt det over og over igen, og det er helt fantastisk! Det er rigtig i stil med Vs og Ten. Det skal nok blive godt med det nye album, og man må sige at forventningerne er i top!
Det kom først ud i en rigtig dårlig kvalitet, men det der ligger på deres side nu er da god kvalitet.