#11 ... At folk ikke vil udfordres eler tvinges til at tænke i weekenden?
Jeg savner en ordentlig argumentation fra Scarface og Fc-Sonny, som ikke synes om serien. Horfor er den "elendig", "noget bras" og "noget lort"? Hvad er helt præcistproblemet med handlingen? (Som i høj grad er til stede!)
Jeg synes, at det er en interssant serie. Den er dog lige lovlig lang tid om at komme igang, man skal slæbe sig igennem den første ½ time inden, men så får man fuld valuta for, at man havde tålmodighed med den første halvdel. Og det gælder både 1. og 2. afsnit.
Jeg bliver dog nødt til at tilstå, at jeg er rimelig træt af Jesper Christensen. Jeg tror, det var "The Interpreter", som slog luften ud af mig...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Utroligt at denne serie ikke trækker flere seere. Det er nok den bedste danske serie jeg har set siden Riget og det vil ikke undre mig, hvis den scorer både Emmy og Grammy. Hold kæft et potentiale Per Fly har!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har ikke set den, men som jeg forstår det fortælles den samme historie ud fra flere personers (vist nok fire) synsvinkel, hvor den skifter synsvinkel for hvert afsnit. Ligesom fx. Kurosawas "Rashômon".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg er overrasket over at DR har valgt at sende den på DR1 fremfor DR2. Det er langt fra en serie til det brede publikum, men fuldstændigt fremragende, det er den ihvertfald! Per Fly bliver simpelthen ved med at imponere!
#11 filmz-Bruce 18 år siden
#12 Outbound Sith 18 år siden
Jeg savner en ordentlig argumentation fra Scarface og Fc-Sonny, som ikke synes om serien. Horfor er den "elendig", "noget bras" og "noget lort"? Hvad er helt præcistproblemet med handlingen? (Som i høj grad er til stede!)
Fox Mulder
#13 dh-ad 18 år siden
Jeg bliver dog nødt til at tilstå, at jeg er rimelig træt af Jesper Christensen. Jeg tror, det var "The Interpreter", som slog luften ud af mig...
#14 filmz-Bruce 18 år siden
#15 chandler75 18 år siden
#16 filmz-Bruce 18 år siden
#17 lagoni 18 år siden
#18 chandler75 18 år siden
#19 lagoni 18 år siden
#20 pulse83 18 år siden