Der kommer et nyt TV-program på Discovery Channel, hvor Peter Schmeichel rejser rundt i Europa og prøver at finde de mest beskidte og skræmmende job, der er.
I Danmark skal han vist nok inseminere en gris og i Rusland må han arbejde på en skraldeplads.
Lyder som et ret sjovt program. Har nogen hørt om det?
Er det ikke Mike Rowes show? Lyder i hvert fald som Dirty Jobs.
edit: ah, du skrev Europa, Rowe er i Amerika. Det amerikanske show er sjovt nok, men det er mest Rowes skyld, jeg tror ikke umiddelbart Schmeichel er særlig sjov i den forbindelse.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Tjaa, det ligner jo bare en dansk udgave af Dirty Jobs with Mike Rowe, som er et ganske underholdende program. Men om den danske udgave bliver god, har jeg mine tvivl. Jeg tror ikke at Peter Schmeichel går med til ligeså hårde og beskidte jobs som Mike Rowe i den amerikanske udgave, så det bliver nok ikke nær så grænseoverskridende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ej det kan bare ikke være rigtigt, det er jo slet ikke noget for ham :S Mike Rowe er genial tilgengæld :) han burde sagsøge Schmeichel ;-), som i øvrigt burde holde sig til fodbold.
#1 filmz-CC001 17 år siden
I Danmark skal han vist nok inseminere en gris og i Rusland må han arbejde på en skraldeplads.
Lyder som et ret sjovt program. Har nogen hørt om det?
#2 lagoni 17 år siden
edit: ah, du skrev Europa, Rowe er i Amerika. Det amerikanske show er sjovt nok, men det er mest Rowes skyld, jeg tror ikke umiddelbart Schmeichel er særlig sjov i den forbindelse.
#3 Kruse 17 år siden
#4 icetea 17 år siden
#5 El vez 17 år siden
#6 icetea 17 år siden
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 filmz-CC001 17 år siden
#9 Bony 17 år siden
#10 icetea 17 år siden