Gravatar

#51 PlattFuss6.7 21 år siden

Bare hån mig men jeg har Polle Fiction som jeg aldrig har fået givet væk eller smidt ud.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#52 evermind 21 år siden

Najs tjariåt, båt wær ar ze hårzez?

... faktisk rimelig kult, at man kan vælge det originale lydspor! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#53 gi-jones 21 år siden

Jeg kom lige i tanker om, at jeg jo faktisk ejer Pearl Harbor. Ja, jeg ved det. Det var ikke med vilje.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#54 dyg 21 år siden

#52 - Hell yeah :D Det er så godt
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#55 aknot 21 år siden

Jeg var lige hjemme og skimte min DVD samling, og fa´me om ikke den indeholder "BlueBerry" shit en ringe film.
også var det jeg gerne ville vide hvem af jer der har sat den der??? for at lave yderlige sorte huller i min samling.
for jeg har bestemt ikke selv købt den
Gravatar

#56 filmz-Bruce 21 år siden

#34 At se Bob Hoskins snakke cockney engelsk som Khrushchev var lidt som at se Brian Cox snakke engelsk på sletten foran Troja. Det er en nedtur, lidt som at liste trusserne af en kvinde og finde Simon Spies' fuldskæg.

Well, smag er smag :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#57 Corgan 21 år siden

Hmm... pinligheder?

Tjaa... der står jo både "Pretty Woman" og "Bridget Jones" i samlingen. Men det er nu ikke mine... det er heldigvis min kærestes. Hun har også den danske film "Krudt og Klunker".

Ellers er jeg ganske tilfreds med min samling. Det skulle da lige være Hulk-boksens grimme udseende.
Gravatar

#58 Yoda 21 år siden

Smid boxen ud og behold indholdet ;-)

Mine "pinligheder" må være følgende:

Vikaren
Polle Fiction
Supergirl
Slip Hestene Løs
Virus
Nirvana
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#59 Patriarch 21 år siden

Yup... de kvalificere sig alle bravt :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#60 Yoda 21 år siden

Ja, det tænkte jeg nok :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: